Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Kan je naar adressen zoeken via je contactpersonen? Ik krijg dat niet voor elkaar als ik in de navigatie een naam in wil voeren.
Afspraak in de agenda van je telefoon zetten (daar worden wel de adressen van je contactpersonen gebruikt) en in de instellingen van je Tesla app toegang tot de agenda's geven. Zodra je telefoon via Bluetooth is verbonden, staat de afspraak met adres en al in de agenda van de auto.
 
Afspraak in de agenda van je telefoon zetten (daar worden wel de adressen van je contactpersonen gebruikt) en in de instellingen van je Tesla app toegang tot de agenda's geven. Zodra je telefoon via Bluetooth is verbonden, staat de afspraak met adres en al in de agenda van de auto.
Ik zet inderdaad om die reden zo vaak mogelijk locaties bij een afspraak in de agenda.

Maar het zou mooi zijn als je ook direct in ie contactpersonen kan zoeken.
 
Ik ook, in de non-P. Inderdaad een geweldige auto. Zodra je instapt merk je dat ie heerlijk zit. Prima binnenruimte, mist het dashboard niet. Heel comfortabel. Scherm is superhelder, makkelijk te bedienen, snel. Aanpassen stuur en spiegels is makkelijk, navigatie werkt snel. Tja en dan het rijden. Wat een turbosnelle auto! Wendbaarder dan de Model S waar ik een paar weken tevoren in reed. En stil! Superstil! Op de snelweg geen enkel windgeruis, muziek is prima te horen. Ook een prima geluidskwaliteit.

Met de salesman (Adam ZO) nog gehad over de problemen met de service. Inderdaad zijn er personeelstekorten met de supersnelle groei, aan de andere kant was hij bijna zijn baan kwijt, dus de bezuinigingen werken averechts. Ze horen de klachten graag en ondernemen actie werd me verzekerd.

Mijn conclusie: de model 3 is werkelijk een revolutionaire auto waar ik graag voor spaar. Benchmark voor de rest van de auto's en die zijn nog mijlen ervan verwijderd.

“Op de snelweg geen enkel windgeruis”... dit is het gene waar ik me elke dag aan stoor bij mijn M3, zelfs al als ik 80 rij. Ze gaan er op 28 mei bij de service naar kijken en hoop ergens dat het aan mijn auto ligt en opgelost kan worden... geen enkel windgeruis klinkt wel te mooi om waar te zijn!
 
  • Funny
Reactions: MarcusP
“Op de snelweg geen enkel windgeruis”... dit is het gene waar ik me elke dag aan stoor bij mijn M3, zelfs al als ik 80 rij. Ze gaan er op 28 mei bij de service naar kijken en hoop ergens dat het aan mijn auto ligt en opgelost kan worden... geen enkel windgeruis klinkt wel te mooi om waar te zijn!

Heb er zelf ook veel last van (vanaf >80kmh). Binnen gedaan bij de SeC en het wordt een nieuwe voorruit. Die is natuurlijk niet op voorraad dus dat wordt weer even wachten.
 
Heb er zelf ook veel last van (vanaf >80kmh). Binnen gedaan bij de SeC en het wordt een nieuwe voorruit. Die is natuurlijk niet op voorraad dus dat wordt weer even wachten.
Wat is er mis met de oude voorruit dat hij herrie produceert dan? Mijn Model3 is ook redelijk luidruchtig op de snelweg. Ik wijt dat tot nu toe eigenlijk gewoon aan de beperkte kwaliteit van rubbers en carrosserie isolatie.
 
Nadeel van het wonen in de binnenstad.... Audi A5 denkt te kunnen keren in een smalle straat. Rijdt daarna gewoon weg. Gelukkig stond er een man bij die het zag gebeuren en heeft kenteken van de dader opgeschreven en de politie heeft een briefje onder mijn ruitenwisser gedaan. Goed dat dit soort mensen bestaan maar ook weer stom dat die andere meneer gewoon wegrijdt zonder iets achter te laten..
IMG_0293.jpeg