Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Bovag cijfers over augustus 2017... Zou er dan toch ergens een Model 3 in NL zijn?

Op Facebook kwam ik deze post tegen: Log into Facebook | Facebook (besloten groep)

Foto:

21368709_1666305226760664_1860263891020069771_o.jpg


Volgens de RDW gegevens op kenteken sinds 31 augustus 2017.

Nieuwprijs: € 84203,- :eek:
 
Wat maakt iedereen zich druk om die prijs, ook op Facebook. Dit gaat echt geen representatieve prijs zijn natuurlijk. Of dit is de dikste en fulltime loaded qua opties, maar zelfs dan geloof ik niet dat die 84k kost. Laten we nou niet een registratie bij RDW, waarvan we niet weten waar die op is gebaseerd, als indicatie gebruiken voor de consumentenprijs
 
Wat maakt iedereen zich druk om die prijs, ook op Facebook. Dit gaat echt geen representatieve prijs zijn natuurlijk. Of dit is de dikste en fulltime loaded qua opties, maar zelfs dan geloof ik niet dat die 84k kost. Laten we nou niet een registratie bij RDW, waarvan we niet weten waar die op is gebaseerd, als indicatie gebruiken voor de consumentenprijs

Je kan het ook positief zien: met zo'n prijs kan het niet anders dan gaan om een P80D Signature, speciale "token of appreciation" voor de Nederlandse markt :)... (en wij Belgen worden weeral eens over het hoofd gezien jà).
 
  • Funny
Reactions: eelcodb
Last edited: