You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Begin 2019 had ik al op gerekend. Als het richting mei/juni 2019 gaat, zou me dat tegenvallen. Die slag houdt Elon nog om de arm.
Als ik dit lees verwacht ik de M3 zelfs na 1 juli 2019. Wordt nog een jaar duimen draaien!
klopt inderdaad.Dat denk ik niet. Voordeel van levering in 2019 is dat de productie dan op volle snelheid draait. Als we effectief uitgaan van januari 2019, en Tesla zit op een productie van 6000-10000 units dan gaat iedereen hier in mei met zijn M3 rijden. Het meest vervelende vind ik nog dat mijn vriendengroep meer en meer de draak begint te steken met mijn M3. En wanneer heb je die wagen nu hebben ze mij al 100 keer gevraagd. Begint stilaan vervelend te worden om daar op te antwoorden. Denk dat ze gewoon stikjaloers zijn en er ook zelf eens in willen rijden.
Herkenbaar!Dat denk ik niet. Voordeel van levering in 2019 is dat de productie dan op volle snelheid draait. Als we effectief uitgaan van januari 2019, en Tesla zit op een productie van 6000-10000 units dan gaat iedereen hier in mei met zijn M3 rijden. Het meest vervelende vind ik nog dat mijn vriendengroep meer en meer de draak begint te steken met mijn M3. En wanneer heb je die wagen nu hebben ze mij al 100 keer gevraagd. Begint stilaan vervelend te worden om daar op te antwoorden. Denk dat ze gewoon stikjaloers zijn en er ook zelf eens in willen rijden.
Tja, die januari 2019 is de crux. Uitgaande van Elon-tijd zou het wel eens 2020 kunnen worden. Maar alle gekheid op een stokje, wellicht kunnen inderdaad in de eerste helft van 2019 alle Model 3 reserveringen geleverd worden. Ik vermoed dat zodra de eerste M3's hier gaan rijden er veel meer bestellingen zullen komen zodat ons land een van de belangrijkste Europese markten voor Tesla blijft. De Model 3 wordt hoe dan ook mijn volgende auto. Al zal het een tweedehands worden gegeven de bodem in mijn schatkist.Dat denk ik niet. Voordeel van levering in 2019 is dat de productie dan op volle snelheid draait. Als we effectief uitgaan van januari 2019, en Tesla zit op een productie van 6000-10000 units dan gaat iedereen hier in mei met zijn M3 rijden. Het meest vervelende vind ik nog dat mijn vriendengroep meer en meer de draak begint te steken met mijn M3. En wanneer heb je die wagen nu hebben ze mij al 100 keer gevraagd. Begint stilaan vervelend te worden om daar op te antwoorden. Denk dat ze gewoon stikjaloers zijn en er ook zelf eens in willen rijden.
Je vergeet nog de bijkomende complicatie vanwege de rechtsgestuurde modellen. Dat moet ook ergens een plek krijgen.Ik verwacht als volgt. 2018Q3 worden volop de Performance/AWDs uitgeleverd in Noord Amerika aan de huidige invites. 2018Q4 volgen dan de rest van de invites in Noord Amerika. 2019Q1 China en Noorwegen. 2019Q2 de rest van Europa. 2019Q3 Australie. Standard range batterij iedere keer minimaal een kwartaal na de eerste productiemodellen. Dus voor de benelux pas in de tweede helft van 2019.
Met dank aan onze regering die zo vriendelijk is geweest de S en X vast uit te rangeren terwijl er nog geen adequate opvolger is. En dat alles natuurlijk in het kader van het stimuleren van de EV. Want tja, het is zo belangrijk milieubewust te zijn.Ik wil bij deze even publiekelijk vloeken (@#(*&^^&@%#(*@)#*(@&)(@#&*$%@#) dat de M3 definitief pas na 1-1-2019 komt, waardoor ik dus meer bijtelling mag gaan betalen. ARGH!
Ja, een basis Model S (87K euro) kost per jaar 3480 bijtelling (bruto) als je deze dit jaar op kenteken laat zetten. Als je volgend jaar en model 3 van 65K bestelt, betaal je (bruto) 5300 euro bijtelling per jaar. Voor sommige Model3 bestellers zou het toch nog wel eens interessant kunnen zijn om nog dit jaar toch een Model S te bestellen ipv wachten op de 3.Ik wil bij deze even publiekelijk vloeken (@#(*&^^&@%#(*@)#*(@&)(@#&*$%@#) dat de M3 definitief pas na 1-1-2019 komt, waardoor ik dus meer bijtelling mag gaan betalen. ARGH!
Mijn zegen hebben ze. En die van alle andere Tesla-aandeelhouders ook, lijkt me. Die Model 3's komen toch wel goed terecht.Ja, een basis Model S (87K euro) kost per jaar 3480 bijtelling (bruto) als je deze dit jaar op kenteken laat zetten. Als je volgend jaar en model 3 van 65K bestelt, betaal je (bruto) 5300 euro bijtelling per jaar. Voor sommige Model3 bestellers zou het toch nog wel eens interessant kunnen zijn om nog dit jaar toch een Model S te bestellen ipv wachten op de 3.
Ja, een basis Model S (87K euro) kost per jaar 3480 bijtelling (bruto) als je deze dit jaar op kenteken laat zetten. Als je volgend jaar en model 3 van 65K bestelt, betaal je (bruto) 5300 euro bijtelling per jaar. Voor sommige Model3 bestellers zou het toch nog wel eens interessant kunnen zijn om nog dit jaar toch een Model S te bestellen ipv wachten op de 3.
Slecht nieuws(voor een optimist ): Model 3 komt pas 1e helft van 2019 in NL: Musk Comments On Arrival Timeframe For Tesla Model 3 In Europe
Eh, nou.. er is hier 1 persoon die telkens blijft zeggen dat de model 3 al in 2018 in NL wordt geleverd... een rasoptimist.Maar dit weten we toch al een tijdje? Natuurlijk blijven we stiekem hopen dat er dit jaar al een handjevol komt maar er is geen sprake van verschuiving nu, zoals sommige media het doen voorkomen.