Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Juiste persoon, juiste toon, juiste moment.....

En deze periode is per definitie NIET het juiste moment om een uitzondering te vragen....

Zelfs met de hogere prijs is het vanuit bijtelling-perspectief logisch om pas achteraf te activeren.
Mocht in de komende periode dan een mogelijkheid ontstaan, dan is dat mooi meegenomen.
 
Juiste persoon, juiste toon, juiste moment.....

En deze periode is per definitie NIET het juiste moment om een uitzondering te vragen....

Zelfs met de hogere prijs is het vanuit bijtelling-perspectief logisch om pas achteraf te activeren.
Mocht in de komende periode dan een mogelijkheid ontstaan, dan is dat mooi meegenomen.
Ik heb niet om een uitzondering gevraagd. Ik heb gevraagd hoe hiermee wordt omgegaan.
Wat ik al melde, als de kosten voor AP hiermee 2100 duurder wordt, is voor mij net het laatste druppeltje bereikt en haak ik waarschijnlijk af en is er geen ruimte voor een meevaller achteraf omdat ik dan geen M3 bestel.
 
Zouden degenen die de afgelopen jaren maar (minder dan) de helft van hun auto zelf hebben betaald niet zo willen zeuren dat ze nu de portemonnee toch moeten trekken voor een bijtelling die enkele tientjes per maand extra kost. Ik vind het als iemand die alles zelf betaald heeft en ook de M3 helemaal zelf gaat bekostigen van zijn zelf netjes tegen toptarief afgerekende salaris eigenlijk beschamend. Je betaalt net als ik ook al geen MRB EN BPM. Take it like a man. Je betaalt gewoon netjes over de auto ZOALS IE BIJ JE AFGELEVERD WORDT. Wat je daarna doet moet je zelf weten.
Zo, die ergernis is eruit.
 
Zouden degenen die de afgelopen jaren maar (minder dan) de helft van hun auto zelf hebben betaald niet zo willen zeuren dat ze nu de portemonnee toch moeten trekken voor een bijtelling die enkele tientjes per maand extra kost. Ik vind het als iemand die alles zelf betaald heeft en ook de M3 helemaal zelf gaat bekostigen van zijn zelf netjes tegen toptarief afgerekende salaris eigenlijk beschamend. Je betaalt net als ik ook al geen MRB EN BPM. Take it like a man. Je betaalt gewoon netjes over de auto ZOALS IE BIJ JE AFGELEVERD WORDT. Wat je daarna doet moet je zelf weten.
Zo, die ergernis is eruit.

Eens... welke draadje op dit forum je ook leest, altijd wel verzandt het weer in ...The continuing dutch story of B I J T E L L I N G .... Zo vermoeiend en er zijn nota bene een paar aparte draadjes voor!
yawn.gif
 
Laat Tesla niet failliet gaan en bestel die M3 gewoon

Tja in een recent interview houdt Musk rekening met een ander merk dat Tesla ooit zal voorbijsteken en waardoor tesla oobde fles gaat en het kzn hem zelfs niets schelen want zijn doel niet de toekomst van Tesla veilig stellen maar iedereen elektrisch doen rijden en zls het een anfer bedrijf dan tesla lukt is het ok voor hem.
 
Zouden degenen die de afgelopen jaren maar (minder dan) de helft van hun auto zelf hebben betaald niet zo willen zeuren dat ze nu de portemonnee toch moeten trekken voor een bijtelling die enkele tientjes per maand extra kost. Ik vind het als iemand die alles zelf betaald heeft en ook de M3 helemaal zelf gaat bekostigen van zijn zelf netjes tegen toptarief afgerekende salaris eigenlijk beschamend. Je betaalt net als ik ook al geen MRB EN BPM. Take it like a man. Je betaalt gewoon netjes over de auto ZOALS IE BIJ JE AFGELEVERD WORDT. Wat je daarna doet moet je zelf weten.
Zo, die ergernis is eruit.
Ik kan de 70.000 voor een 2e auto waarschijnlijk moeilijker ophoesten dan sommige anderen op dit forum.
Wanneer de prijs 40% hoger uitvalt dan gedacht moet ik ergens een lijn trekken. Jammer dat degene die het wel zo ruim hebben, dit niet kunnen begrijpen en uit de hoogte moeten doen. Ik doe me niet groter voor dan ik ben en weet wanneer ik als een man moet zeggen ''tot hier en niet verder''.
En die ergenis is er bij mij ook uit.
Dan kan het draadje nu weer gewoon door over de M3
 
Ik kan de 70.000 voor een 2e auto waarschijnlijk moeilijker ophoesten dan sommige anderen op dit forum.
Wanneer de prijs 40% hoger uitvalt dan gedacht moet ik ergens een lijn trekken. Jammer dat degene die het wel zo ruim hebben, dit niet kunnen begrijpen en uit de hoogte moeten doen. Ik doe me niet groter voor dan ik ben en weet wanneer ik als een man moet zeggen ''tot hier en niet verder''.
En die ergenis is er bij mij ook uit.
Dan kan het draadje nu weer gewoon door over de M3
Misschien moet je er nog een rustig naar kijken. Een EV van 70.000 is niet hetzelfde als een ICE van 70.000. Heb een Excel voorbij zien komen (weet niet of deze ook op het forum staat) waarbij deze werd afgezet tegenover een gebruikte twee jaar oude Golf. Met alle kosten opgenomen is het verschil minder groot dan verwacht. Dan heb ik het over de maandlasten.
 
Misschien moet je er nog een rustig naar kijken. Een EV van 70.000 is niet hetzelfde als een ICE van 70.000. Heb een Excel voorbij zien komen (weet niet of deze ook op het forum staat) waarbij deze werd afgezet tegenover een gebruikte twee jaar oude Golf. Met alle kosten opgenomen is het verschil minder groot dan verwacht. Dan heb ik het over de maandlasten.
Klopt. Maar die "winsten" gelden ook voor een Kona van 40.000€.
Die auto van 70.000€ wil je de eerste jaren ook omnium verzekeren. Ook dat betekent een meerkost tov de Kona en ten opzichte van een ICE van 25.000€.
 
Klopt. Maar die "winsten" gelden ook voor een Kona van 40.000€.
Die auto van 70.000€ wil je de eerste jaren ook omnium verzekeren. Ook dat betekent een meerkost tov de Kona en ten opzichte van een ICE van 25.000€.
Inderdaad. Het lijkt er op dat het nu de Kona gaat worden. Deze past meer in het plaatje. Kan ik zelfs het topmodel van 46.000€ nemen. Hiermee komt het vrouwtje fantastisch de randstad door. Is inderdaad geen Tesla maar heeft ook wel zijn voordelen .Jammer dat de levertijd nu zo is opgelopen.