DeHakkelaar
Active Member
"This means that less power is required at your customers home/work."
Mooi hoe ze dit dan weer als iets positief proberen te verkopen....
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt gelijk. Was in de war met het *-etje, wat op schattingen duidt. Heb maar eens een mail gestuurd naar [email protected], met de impliciete vraag of ik voor niks mijn meterkast en bekabeling heb aangepast.Kruisje betekent 'laadvermogen beperkt door lader in voertuig'. Zie ook de EV-database webpagina die je hierboven aanhaalt.
Je hebt gelijk. Was in de war met het *-etje, wat op schattingen duidt. Heb maar eens een mail gestuurd naar [email protected], met de impliciete vraag of ik voor niks mijn meterkast en bekabeling heb aangepast.
Quote van Elon:Een vraagje over de motoren in de Model 3.
Weet iemand hoe het zit met de AWD/RWD motoren van de Model 3?
Heeft de AWD dezelfde motor achterin als de RWD?
Of heeft de AWD 2x lichtere motoren tov de enkele motor die in de RWD zit?
Tesla dual motor means there is a motor in front & a motor in rear. One is optimized for power & one for range. Car drives fine even if a motor breaks down. Helps ensure you make it to your destination & don’t get stuck on side of road in potentially unsafe conditions.
Heeft de AWD dezelfde motor achterin als de RWD?
Of heeft de AWD 2x lichtere motoren tov de enkele motor die in de RWD zit?
Ja, het is de moeite om dit filmpje even te bekijken:
Is het echt zo teleurstellend?Dat zou redelijk teleurstellen zijn. Waar heb je dit gevonden, Alex?
Beetje een bummer als ik het zo hoor als je op een Midrange 3 wacht en van plan bent lekker op zijn EV's op te trekken... Interessant verder de uitleg/vermoedens waarom in de AWD voorin dus de vertrouwde inductiemotor zit!Ja, het is de moeite om dit filmpje even te bekijken:
Nadat ik net een nieuwe 3x25 A aardlekautomaat heb geïnstalleerd en mijn bekabeling naar 6 mm opgetrokken? Ja, best wel.Is het echt zo teleurstellend?
Ik zie op publieke palen nooit meer dan 11kW, en thuis voorzie ik zelf ook niet meer dan 11kW.
De Model 3 is ook nog eens zuiniger dan de Model S en Model X.
Nadat ik net een nieuwe 3x25 A aardlekautomaat heb geïnstalleerd en mijn bekabeling naar 6 mm opgetrokken? Ja, best wel.
Wie heeft het over 1 fase meter en wat bedoel je daar eigenlijk mee? (ik snap wat een 1 fase meter is, maar zie de relatie niet zo ;-))Met een 1 fase meter had je die 11kwh sowieso niet gehaald dus ik zie niet waarom je dit “voor niets” hebt gedaan ?
Ah zo. Nee, ik zat al op 3 x 25. Maar die moest nog naar buiten worden gebracht. Heb nog een EV. Wanneer die staat te laden is één fase helemaal belast. Dan wilde ik terug kunnen naar 2 x 24 ipv 3 x heel weinig. Nu wordt dat dus 2 x 16. En dan ben ik al weer terug naar 7 kW. Die andere EV naar drie fase in helaas geen optie. Of je moet zoiets in de strijd gooien:Excuus, ik nam aan dat je van 1x35 naar 3x25 bent gegaan..
Ja, het is de moeite om dit filmpje even te bekijken:
Op welke van mijn 2 vragen is jouw antwoord "Ja"?
Filmpje gezien, zeker de moeite.
Ik haal eruit dat voor en achter 2 verschillende motoren zijn, duidelijk.
Maar, ik haal mijn vraag er niet uit.
Waar ik benieuwd naar ben is of de achtermotor verschillend (groter/zwaarder) is in een RWD t.o.v. een AWD?