You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, als ik het goed begrijp kan de model 3 kan gewoon 3 fasen AC laden, 16 kW (type 2).
Je krijgt wel ook de Tesla Mobile Connector (UMC) en die is wel 1 fase (dit in tegenstelling tot die van de S/X 'vroeger') en dus 3.7 kW.
Nee, als ik het goed begrijp kan de model 3 kan gewoon 3 fasen AC laden, 16 kW (type 2).
Je krijgt wel ook de Tesla Mobile Connector (UMC) en die is wel 1 fase (dit in tegenstelling tot die van de S/X 'vroeger') en dus 3.7 kW.
UMC zal schijnbaar toch echt maar 1-fase zijn. Oplaadinstallatie voor thuisWeet je zeker dat de UMC ook 1-fase is en niet slechts dat de adapters die ze meeleveren 1-fase zijn?
Lijkt mij stug dat ze een UMC meeleveren die slechts 1-fase is terwijl de auto 3-fasen kan laden. Dat ze niet alle adapters meeleveren kan ik mij nog indenken.
Aha, bedankt voor de correctie. 16 kW is voor nieuwe na facelift) S/X?Interne lader (AC) is max 11 kW, geen 16 kW. Met de CCS kun je idd een stuk rapper (DC)
edit: de UMC is idd eenfase
Zag dat ook. Ben er toch ook vrij zeker van dat ik op dezelfde pagina eerder 11 kW heb zien staan bij de UMC (t.o.v. 16 kW voor een echte lader) en dan iets van 50 km/h laden.UMC zal schijnbaar toch echt maar 1-fase zijn. Oplaadinstallatie voor thuis
Volgens mij gaan er ook eerst een hoop naar de SeC. Demo wagens om testritten mee te doen bvb.En dan pas eind feb de auto's uitleveren? Gaan ze de auto's drie weken lang laten staan op een parkeerplaats?
En dan pas eind feb de auto's uitleveren? Gaan ze de auto's drie weken lang laten staan op een parkeerplaats?
Zag dat ook. Ben er toch ook vrij zeker van dat ik op dezelfde pagina eerder 11 kW heb zien staan bij de UMC (t.o.v. 16 kW voor een echte lader) en dan iets van 50 km/h laden.
De vraag is dan natuurlijk welke versie correct is ....De website loopt zo te zien achter, ik heb gister ook zitten loeren en de informatie her en der verschilt.
Interne lader (AC) is max 11 kW, geen 16 kW. Met de CCS kun je idd een stuk rapper (DC)
edit: de UMC is idd eenfase
Denk ook niet dat dat klopt.Interne lader zeg je. Dat betekent dus dat het ook NOOIT mogelijk zal worden om thuis met AC op een hogere capaciteit te laden dan 11 kW?
Denk ook niet dat dat klopt.
Nl / BeInterne lader zeg je. Dat betekent dus dat het ook NOOIT mogelijk zal worden om thuis met AC op een hogere capaciteit te laden dan 11 kW?
Wat is trouwens een SeC? (SuC staat voor SuperCharger als ik het goed heb)
Dat zou redelijk teleurstellen zijn. Waar heb je dit gevonden, Alex?
Op die pagina staat:Volgens mij via een facebook forum, ik check de exacte link nog even. Maar ook hier lees je hetzelfde:
Hoe thuis een Tesla Model 3 opladen?
'Sneller dan 11kW is sowieso niet mogelijk aangezien dit de maximale capaciteit is van de omvormer van de auto.'