Hans59
Member
Beetje shoppen loont, wel afhankelijk postcode etcPremie bij DITZO is wel belachelijk hoog. Ca 30 jaar schadevrij en bij nul euro eigen risico dan een all risk kost ca 150 euro per maand....
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beetje shoppen loont, wel afhankelijk postcode etcPremie bij DITZO is wel belachelijk hoog. Ca 30 jaar schadevrij en bij nul euro eigen risico dan een all risk kost ca 150 euro per maand....
Maar wel stevig aan de prijs, of lijkt dat zo? Hoewel, kon zo 1-2-3 niet opgeven dat ik hem zakelijk (dus buiten de BTW) wilde verzekeren.DITZO stelt geen extra eisen aan een M3. Dat scheelt.
Betaal nu voor een V60 hybride van ca 75.000 euro 50 euro per maand. Dat wordt dan 150 voor een auto van ca 62.000.Maar wel stevig aan de prijs, of lijkt dat zo? Hoewel, kon zo 1-2-3 niet opgeven dat ik hem zakelijk (dus buiten de BTW) wilde verzekeren.
Bij mij was alarm niet verplicht bij het configureren maar naderhand toegevoegd bij de officiële offerte. Ben benieuwd of dat bij jou ook gebeurd is.
88x bellen? Nou, ik wacht wel af. De eerste opwinding over de Tesla ligt inmiddels achter me, er staan 2 auto’s voor de deur die het doen en maandelijks wordt het leasebedrag bruto overgemaakt...
Betaal nu voor een V60 hybride van ca 75.000 euro 50 euro per maand. Dat wordt dan 150 voor een auto van ca 62.000.
Om precies te zijn zit ik nu op 45,67. 5 jaar oud. Alles in de dekking. Ditzo is goedkoop, maar niet met de Tesla M3.Die van €150 per maand moet je dan ook niet doen. Ik betaal nu minder dan dat voor een P100D met een cataloguswaarde van €165.000. Dus voor €80 à €100 moet je zeker iets kunnen vinden.
Overigens is die €50 voor die Volvo wel erg laag. Ik kan me niet voorstellen dat je dat nu nog kunt krijgen voor een nieuwe Volvo met een catalogusprijs van €75.000. Of zitten sommige dingen niet in de dekking misschien?
Net nog even doorgevraagd over de alarm eis bij Carmeleon. Hoe zit het als je BTW kunt verrekenen en de excl. BTW prijs blijt onder de 60k?Ter indicatie: Carmeleon zegt 1000,- per jaar incl. ass. bel. Dat is dan voor 62500,- excl. BTW, 5 jaar aanschafwaarde garantie, 75% no-claim korting, da's nog zonder eventuele aanvullende verzekeringen en met eis voor LoJack of of Mi9.
Hierbij bevestig ik dat voor Tesla’s met een cataloguswaarden onder de €60.000.- exclusief btw, geen aanvullende alarmeis vereist wordt.
@Xfrank heeft geen bedenktijd nodig...... da's een diehard pionier die alle voorbereidingen voor de ontvangst van de M3 allang geregeld heeft......Houd er even rekening mee: als je een test rit hebt gemaakt heb je, na aflevering 1 dag bedenktijd. Zonder testrit zijn dat er 3.
Houd er even rekening mee: als je een test rit hebt gemaakt heb je, na aflevering 1 dag bedenktijd. Zonder testrit zijn dat er 3.
Ben inderdaad ook (net als @XxArkayxX) benieuwd of je die extraatjes niet krijgt als je ooit al in een S of X proefgereden hebt.
Houd er even rekening mee: als je een test rit hebt gemaakt heb je, na aflevering 1 dag bedenktijd. Zonder testrit zijn dat er 3.
Zonder testrit ook 3 maand superchargen