Rohodo
Member
van welke site is deze screenshot?mooi zo! Op 25km van onze bestemming in juni, zijn ze nu begonnen aan een SuC
View attachment 371379
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
van welke site is deze screenshot?mooi zo! Op 25km van onze bestemming in juni, zijn ze nu begonnen aan een SuC
View attachment 371379
Inderdaad. Die eerste kolom gaat over hoeveel vermogen door het laadstation aangeboden wordt.Mooi schema...echter "claimt" dit schema dat er een 22kW AC laadoptie voor de Model 3 beschikbaar komt. Die optie is al een poos niet eens meer leverbaar voor de S en X. Classic S kon met dual charger besteld worden (22kW) en daarna was 16.5kW de max.
Dus ik hoop dat Tesla dit nog corrigeert . Of we hebben nieuws dat 22kW ondersteund wordt .
-update-
Moet leren lezen...km/uur verandert niet. Dus zou de Model 3 een max van 11kW AC laden hebben...
Mijn ervaring is dat de aangeboden spanning in de gebruikelijke stappen (zoals ze op de rotary switch in de TWC staan) wordt verwerkt door de OBC en hoe dat over de chargers wordt verdeeld zal mij eerlijk gezegd een biet zijn.Net wat extra info gehad van Tesla mbt de OBCs van de Model 3:
Voor mij blijft nog even de vraag open staan wat er gebeurt wanneer je 2 fasen x 24 ampere aan zou bieden. Pakt hij dan 7.2 kW (2 OnBoard laders x 16 ampere x 230 volt) of zelfs maar 5.5 kW (1 fase x 24 amp x 230 volt verdeeld over twee OnBoard chargers). 11 kW (2 x 16 ampere x 230 volt verdeeld over drie OnBoard chargers zal het in ieder geval niet worden, want dan zou een enkele OnBoard charger met twee verschillende fasen moeten werken.
Dat klinkt goed, maar ik weet niet of het helemaal zo kan werken.Mijn ervaring is dat de aangeboden spanning in de gebruikelijke stappen (zoals ze op de rotary switch in de TWC staan) wordt verwerkt door de OBC en hoe dat over de chargers wordt verdeeld zal mij eerlijk gezegd een biet zijn.
6 A, 8 A, 10 A, 13 A, 16 A, 20 A, 25 A en 32 A, vermenigvuldig dat met het voltage van 230 of 400 en het aantal fasen..
in jouw voorbeeld is het dan 24*2*230=11 kw
Dus zelf bellen is de boodschap?Kleine update: Net zelf gebeld naar "Belgische" delivery team omdat een referral van mij zonder reservering zelf opgebeld werd en ik niet
Enkele interessante weetjes:
- Levering op dit moment voorzien tussen 15/2 en 1/3
- Je kan ook in België nu een Tesla Wall Connector kopen zonder dat je al een VIN nummer hebt. Je moet wel bellen en dan kunnen ze aan de backend alles er door jagen.
- Je kan delivery vragen in Hasselt, Gent of Zeebrugge. Ik heb Zeebrugge gekozen met de kleine (ijdele?) hoop dat ik hem dan iets sneller zou kunnen hebben omdat hij geen transit meer moet doen.
#TheWaitHypeIsReal
Ook net gebeld geweest. "Inside Sales Specialist" vertelde mij dat de wagen bij mij thuis zou geleverd worden.Kleine update: Net zelf gebeld naar "Belgische" delivery team omdat een referral van mij zonder reservering zelf opgebeld werd en ik niet
Enkele interessante weetjes:
- Levering op dit moment voorzien tussen 15/2 en 1/3
- Je kan ook in België nu een Tesla Wall Connector kopen zonder dat je al een VIN nummer hebt. Je moet wel bellen en dan kunnen ze aan de backend alles er door jagen.
- Je kan delivery vragen in Hasselt, Gent of Zeebrugge. Ik heb Zeebrugge gekozen met de kleine (ijdele?) hoop dat ik hem dan iets sneller zou kunnen hebben omdat hij geen transit meer moet doen.
#TheWaitHypeIsReal
Mijn ervaring is dat de aangeboden spanning in de gebruikelijke stappen (zoals ze op de rotary switch in de TWC staan) wordt verwerkt door de OBC en hoe dat over de chargers wordt verdeeld zal mij eerlijk gezegd een biet zijn.
6 A, 8 A, 10 A, 13 A, 16 A, 20 A, 25 A en 32 A, vermenigvuldig dat met het voltage van 230 of 400 en het aantal fasen..
in jouw voorbeeld is het dan 24*2*230=11 kw
(NB, wel Jammer dat björn geen gelijk krijgt met 16,5 Kw)
Ook net gebeld geweest. "Inside Sales Specialist" vertelde mij dat de wagen bij mij thuis zou geleverd worden.
Zou me wel verbazen maar je weet maar nooit.
Kan je de levering ook niet via Aartselaar laten lopen dan ?
Wat is het nummer als ik vragen mag?Zojuist InsideDeliveryNL gebeld
Kaartje erbij (staat ook in de sheet): TESLA CCS SUPERCHARGERS - Google My Maps
Wat is het nummer als ik vragen mag?
Helaas niet, komt uit een database van de Nederlandse RDW...Heb je ook ergens dit overzicht van alle M3 modellen die nu in Amerika leverbaar zijn?
Ik mis bijvb de LR RWD versie en welke motoren die dan heeft.
Elke lader is beperkt tot 16A, dus ik vermoed 7.2kW, 2 x 16A.Net wat extra info gehad van Tesla mbt de OBCs van de Model 3:
Voor mij blijft nog even de vraag open staan wat er gebeurt wanneer je 2 fasen x 24 ampere aan zou bieden. Pakt hij dan 7.2 kW (2 OnBoard laders x 16 ampere x 230 volt) of zelfs maar 5.5 kW (1 fase x 24 amp x 230 volt verdeeld over twee OnBoard chargers). 11 kW (2 x 16 ampere x 230 volt verdeeld over drie OnBoard chargers zal het in ieder geval niet worden, want dan zou een enkele OnBoard charger met twee verschillende fasen moeten werken.