Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Nog een vraagje, heb dit nog van niemand anders gehoord.
Ik heb op 22 april 2016 een reservering gedaan en € 1000 betaald.
Heb uiteindelijk op 31 januari 2019 besteld via een referral. En dus een tweede aanbetaling gedaan van € 2000. Alleen is daarbij een tweede auto gereserveerd, met een nieuw reserveringsnummer.
Er staan dus nu twee reserveringen in mijn account.
Heb daar vorige week over gebeld, ze zouden het herstellen en de eerste € 1000 toevoegen aan de tweede reservering (mijn bestelling), maar dat is nog niet gebeurd.
Iemand anders hetzelfde overkomen?
 
Nog een vraagje, heb dit nog van niemand anders gehoord.
Ik heb op 22 april 2016 een reservering gedaan en € 1000 betaald.
Heb uiteindelijk op 31 januari 2019 besteld via een referral. En dus een tweede aanbetaling gedaan van € 2000. Alleen is daarbij een tweede auto gereserveerd, met een nieuw reserveringsnummer.
Er staan dus nu twee reserveringen in mijn account.
Heb daar vorige week over gebeld, ze zouden het herstellen en de eerste € 1000 toevoegen aan de tweede reservering (mijn bestelling), maar dat is nog niet gebeurd.
Iemand anders hetzelfde overkomen?
Vergeten het juiste RN nummer op te geven bij de betaling van de € 2000?
 
Nou, daar is ie dan.
Ben benieuwd hoeveel er voor NL/BE op zitten..

Untitled-1.jpg
 
Ik denk dat je toch het beste maar even kan bellen. Vandaag voor de tweede keer gebeld en nu iemand anders aan de lijn die een stuk meer op de hoogte leek. Hij zei dat het zeker niet de bedoeling was dat reserveringen uit 2016 nog geen VIN hebben gekregen en dat er een hoop mis was gegaan vanwege het geautomatiseerde systeem.

Als meerderen hier met een 2016 reservering nu beleefd doch dringend onze onvrede uitten wordt het wellicht sneller opgepakt.
Net nog een medewerker gesproken die aangaf dat ze geen controle hebben over de matching maar dat vanuit de US gebeurd. Hij kon verder ook niet verklaren dat mijn account (met alles op groen/aangeleverd) en een oude bestelling/reservering nog geen VIN had. Ik vrees dat bellen niet per se impact heeft.
 
Net nog een medewerker gesproken die aangaf dat ze geen controle hebben over de matching maar dat vanuit de US gebeurd. Hij kon verder ook niet verklaren dat mijn account (met alles op groen/aangeleverd) en een oude bestelling/reservering nog geen VIN had. Ik vrees dat bellen niet per se impact heeft.

Tsja, zij hebben er meer invloed op dan ik hier in mijn huiskamer, dus wat mij betreft de moeite waard.
 
Gister pro-forma met VIN gekregen, zojuist mijn eindfactuur gehad in m'n Tesla account. Even gebeld om te bevestigen en lijkt erop dat ze die vandaag aan het versturen zijn en kan betaald worden. Kenteken wordt +/- 5 dagen voor levering doorgegeven.

Levering 15/02 ingepland (SMSje gekregen vorige week). Zwarte perf. model.
 
Gister pro-forma met VIN gekregen, zojuist mijn eindfactuur gehad in m'n Tesla account. Even gebeld om te bevestigen en lijkt erop dat ze die vandaag aan het versturen zijn en kan betaald worden. Kenteken wordt +/- 5 dagen voor levering doorgegeven.

Levering 15/02 ingepland (SMSje gekregen vorige week). Zwarte perf. model.

Dank voor de info.

Wat waren de laatste 5 nummers van je factuurnummer?
En van je aanbetalingsfactuur van een tijdje geleden?
(ja, ik probeer obsessief een patroon te ontdekken;))
 
Gister pro-forma met VIN gekregen, zojuist mijn eindfactuur gehad in m'n Tesla account. Even gebeld om te bevestigen en lijkt erop dat ze die vandaag aan het versturen zijn en kan betaald worden. Kenteken wordt +/- 5 dagen voor levering doorgegeven.

Levering 15/02 ingepland (SMSje gekregen vorige week). Zwarte perf. model.
ik heb ook de eindfactuur binnen, die heeft trouwens weer een laag factuurnummer iets van 1500 of zo