Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....
Serieus absurd dit!
 
@Lung Sheet staat op bewerkbaar. Alleen de header, al geleverde rijen en kolom K (voorspelling) staan op slot, de rest is bewerkbaar.

@Frankieboy we weten niks meer dan op de sheet staat.

@Xfrank wel beschamend dat ze echt nog helemaal niks weten. Misschien dat je auto DOA was en ze een nieuwe hebben moeten produceren? Dan nog zouden ze ook prima met andere bestellingen moeten kunnen schuiven om mensen die al langer wachten (of een reservering hebben) voor te laten gaan. Mijn wagen staat nog in Zeebrugge met levering in het begin van Maart, is iets meer zekerheid maar toch nog steeds best vaag.
 
@Lung Sheet staat op bewerkbaar. Alleen de header, al geleverde rijen en kolom K (voorspelling) staan op slot, de rest is bewerkbaar.
@Lung Sheet staat op bewerkbaar. Alleen de header, al geleverde rijen en kolom K (voorspelling) staan op slot, de rest is bewerkbaar

15505709017045731968900162642696.jpg
 
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....

Heel apart. Gisteren kreeg een e- mail van inside-sales (ze antwoorden binnen paar uur en zakelijk) over mijn vragen over mijn reservering/bestelling 1 april/6 december. Antwoord:
“Wij hebben geen zicht op het matchingsproces en kunnen daarop ook geen invloed uitoefenen. Het is bekend dat Tesla bezitters en Tesla werknemers voorrang krijgen in het matchingproces. “

Op de model3 FAQ staat:


“Er wordt voorrang gegeven op basis van reserveringsdatum, plaats van levering en configuratie opties”
 
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....
Kan ik volledig begrijpen, de zware teleurstelling, zou emigreren naar Nederland, had je al 2 weken gereden......
 
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....


Vanmorgen heb ik het ook niet kunnen laten om eens te informeren achter de vermoedelijke leveringsdatum.
Aangezien er momenteel nog geen VIN is toegekend, zal de wagen eerder met boot 6 toekomen en bijgevolg pas einde maart geleverd worden ...
 
@Xfrank wel beschamend dat ze echt nog helemaal niks weten. Misschien dat je auto DOA was en ze een nieuwe hebben moeten produceren? Dan nog zouden ze ook prima met andere bestellingen moeten kunnen schuiven om mensen die al langer wachten (of een reservering hebben) voor te laten gaan. Mijn wagen staat nog in Zeebrugge met levering in het begin van Maart, is iets meer zekerheid maar toch nog steeds best vaag.

Gisteren VIN ontvangen. Blijkt boot 4 te zijn. Die is al even onderweg. Denk daarom dat ze pas op de boot aan eigenaren koppelen.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Update-je van een Alphabet leaserijder. M3, MSM, 18", wit interieur, EAP in bestelling sinds 9 januari, gereserveerd 31-3-16.

Zojuist even gebeld met Tesla, binnen 4 minuten iemand aan de lijn wat heel snel is voor zover ik hier lees. De beste jongen wilde me eerst afschepen met dat ik maar contact moest opnemen met Alphabet, maar na wat aandringen ging hij toch even in het Alphabet master account kijken met mijn RN. Blijkt dat 4 dagen geleden alles administratief is afgerond en dat er niks in de weg zou staan om de auto te leveren! Zei zelfs dat het binnen 2 weken zou kunnen.. maar ik neem dat maar met korrel zout. Omdat dit via de leasing dept. gaat en hij blijkbaar geen zicht op de auto's daar heeft... gaat hij dit uitzoeken en vanmiddag terugmailen.

Zeker niet Tesla-waardig deze manier van info-voorziening, maar goed we moeten er allemaal doorheen...
 
Net nog eens gebeld.
Geen VIN voor mij er is zelfs nog geen boot gekend waar hij op zou staan. terwijl alle wagens op de boten normaal zijn toegewezen. Het gaat niet meer voor mijn vakantie worden en dus ten vroegste begin april.:eek:

+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
status: zwaar teleurgesteld....
Balen met een grote B. Tesla is Tesla omdat ze het anders dan de gevestigde orde doen en dat vinden we prachtig. Helaas hebben we geen inzicht in wat nu precies het probleem is. Is het de werkwijze, zijn het de mensen, misschien beiden, we weten het niet. Dat ze het op orde krijgen, staat wel vast. Zie de problemen met de robots door de inzet van te weinig mensen tijdens de M3 Production Hell, dat loopt nu een stuk beter.

Waar ik echter moeite mee heb, is dat Tesla geen enkele rekening lijkt te houden met de reserveringshouders. Die verdienen echt veel beter, maar lijken slachtoffer te worden van een afwijkende werkwijze. En daar ben jij er één van. Het blijft uiteindelijk een first world problem, maar je verdient dit niet.