Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Documentatie
Behalve het recente nederlandstalig 'Owners manual' nu ook nl versies op
Eerste hulp | Tesla Nederland
van
https://www.tesla.com/sites/default/files/downloads/Model_3_Emergency_Response_Guide_nl.pdf
https://www.tesla.com/sites/default/files/downloads/Model_3_Emergency_Response_Sheet_nl.pdf

upload_2019-2-18_22-39-43.png


Ps Idem van MS en MX...
 
  • Informative
Reactions: nervus and fabian
Is idd een buitenslaper met de melding beperkte regeneratie toen ik weg reed. Range mode heb ik nog niet gevonden. Op mijn S staat die wel aan.

Terug was het verbruik al een stuk beter. (A27 105 km/h), A12 135 km/h, N11 105 km/h) Nog steeds stippeltjes in de regeneratie maar nu zelfde stuk 194 kW/km. Heb alweer meer vertrouwen dat je met een P ook ver kunt komen.. :)
 
7D2860F3-952B-42D9-AD3E-D8AF61105412.jpeg
Terug was het verbruik al een stuk beter. (A27 105 km/h), A12 135 km/h, N11 105 km/h) Nog steeds stippeltjes in de regeneratie maar nu zelfde stuk 194 kW/km. Heb alweer meer vertrouwen dat je met een P ook ver kunt komen.. :)
Had vanochtend zin om zuinig te doen. Geen linkerbaan maar wel alles A2 en 6 graden. Ongelofelijk! Kwam nauwelijks later op mn werk.
 
Als we dan aan het showen zijn met verbruik..
Een paar dagen geleden van de supercharger in Zaltbommel naar huis gereden en een beetje op het verbruik gelet. Dus: 110km/h ipv 130 omdat er een tegenwind van 11km/h stond (gebruik TeslaWinds!)

Helft A2, andere helft 80-weg. Het was 11 graden. Niet achter vrachtwagens gehangen.

124wh/km gemiddeld :)

View attachment 378745
Hoe kom je aan die data en grafiekjes? Ziet er wel gelikt uit!
 
Als we dan aan het showen zijn met verbruik..
Een paar dagen geleden van de supercharger in Zaltbommel naar huis gereden en een beetje op het verbruik gelet. Dus: 110km/h ipv 130 omdat er een tegenwind van 11km/h stond (gebruik TeslaWinds!)

Helft A2, andere helft 80-weg. Het was 11 graden. Niet achter vrachtwagens gehangen.

124wh/km gemiddeld :)

View attachment 378745

Als je dit volhoudt met een complete acculading kom je 605 km ver met een volle accu.