Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Dec 2018 besteld bij LP.
Jan 2019 bestelling ingelegd bij Tesla.
Jan 2019 RN opgevraagd bij LP
Jan 2019 referall gebruikt op RN

Vandaag bij Tesla geïnformeerd naar de status:
- RN staat op andere naam (geen LP groepsacount)
- Mijn naam is onbekend bij Tesla
- Terugbelverzoek ingediend bij LP
- Tot nu toe blijft het stil

Dus dat komt vast goed.

Super irritant inderdaad. Ik heb uiteindelijk wel een RN gekregen (de initiële vanuit leaseplan was door tesla aan een andere naam gekoppeld) bij navraag of ze geen ander RN nummer konden vinden op mijn achternaam. Nu dus een RN van een andere leaseplan rijder en die van mij maar beide accounts zijn leeg... geen documenten, vin nummers of boot nummer bekend..... om verdrietig van te worden
 
Die proefperiode kon niemand me wat over zeggen bij Tesla. Vind ik namelijk ook prima. Heb hier ook nog niemand gehoord die de proefperiode aangeboden heeft gekregen...

Wel hoor, @Jooop had hem al voorbij zien komen op zijn Model 3.
De prijs na proefperiode is 5.800 euro.

Al las ik daarstraks iemand dat het ook 5.300 zou zijn, maar dat heb ik nog niet zelf ergens gezien verder.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Ik mag de mijne maandag ophalen. Deze week afspraak af moeten zeggen vanwege vakantie (doh!)
Zit te denken om vanuit huis naar Tilburg te fietsen - past dr een racefiets achterin? 100km voor de maandag ochtend is toch ff lekker :p
Race fiets past met gemak. Achterbank plat. Zeker zonder voorwiel maar ws zelfs met! Vraag even een stuk karton oid tegen schade.
 
@Annor Levering van mijn Outlander PHEV is met 4 maanden vertraagd omdat de dealer failliet ging en de auto bij hem op het terrein stond. Heeft even geduurd voordat de LM de auto bij de curator losgepeuterd had. Levering van mijn 3 valt qua snelheid nog best mee als deze in de komende twee weken gebeurt, het is alleen zo raar dat er niet op volgorde van reserveren/bestellen geleverd word.
 
Aangezien de tweede auto toch op boot 8 komt volgens Tesla (die nog beladen moet worden) en er niet echt wat vertraagd kan worden heb ik de SAP maar laten verwijderen uit mijn configuratie om de cataloguswaarde te verlagen ivm de bijtelling.

Ik activeer hem wel tijdens de trial, dat valt wel te regelen met de LM.

Was overigens gelijk te regelen na bevestiging per mail (tijdens het telefoongesprek). Kreeg kort daar daarna bevestiging per mail en een nieuwe orderagreement met originele besteldatum.
 
Daar ben ik ook benieuwd naar ja. Is er al iemand die de proefperiode aangeboden heeft gekregen na levering? Ik vind € 7.400 na levering echt wel heel veel.
Wel hoor, @Jooop had hem al voorbij zien komen op zijn Model 3.
De prijs na proefperiode is 5.800 euro.

Al las ik daarstraks iemand dat het ook 5.300 zou zijn, maar dat heb ik nog niet zelf ergens gezien verder.

Oké, simpel: Wie heeft een proefperiode voor de AP gekregen?
 
Super irritant inderdaad. Ik heb uiteindelijk wel een RN gekregen (de initiële vanuit leaseplan was door tesla aan een andere naam gekoppeld) bij navraag of ze geen ander RN nummer konden vinden op mijn achternaam. Nu dus een RN van een andere leaseplan rijder en die van mij maar beide accounts zijn leeg... geen documenten, vin nummers of boot nummer bekend..... om verdrietig van te worden
Ja super irritant hier precies hetzelfde gek van te worden
 
Net om 17:30 door Tesla gebeld dat ze mijn auto niet op mijn bedrijf kunnen zetten. Dus lever afspraak voor morgen geannuleerd...... Ik heb namelijk een in Nederland opererende Limited die volgens Europese wetgeving volledig gelijkgesteld is aan een BV. De RDW vraagt in deze gevallen een kopie van de KvK. Dit kopie had Tesla al 4 weken.... Dus mocht iemand van de nog wachtenden ook dezelfde situatie hebben is het handig Tesla ruim vantevoren hiervoor aan het werk te zetten. Als ze mij om 16:00 hadden gebeld had het nog rechtgezet kunnen worden....
 
  • Informative
Reactions: Jaimevisser
Net om 17:30 door Tesla gebeld dat ze mijn auto niet op mijn bedrijf kunnen zetten. Dus lever afspraak voor morgen geannuleerd...... Ik heb namelijk een in Nederland opererende Limited die volgens Europese wetgeving volledig gelijkgesteld is aan een BV. De RDW vraagt in deze gevallen een kopie van de KvK. Dit kopie had Tesla al 4 weken.... Dus mocht iemand van de nog wachtenden ook dezelfde situatie hebben is het handig Tesla ruim vantevoren hiervoor aan het werk te zetten. Als ze mij om 16:00 hadden gebeld had het nog rechtgezet kunnen worden....

Sterkte straks na de brexit :-O
 
Ook Tesla wil in de eerste plaats nieuwe klanten, punt. Early adopters zoals wij zullen niet snel afhaken, dus daar hoeft Tesla niet veel voor te doen.
Dit suggereert dat er bij Tesla sprake is van opzet.
Dat is onzin. Er is geen opzet, er is chaos, waarbij iedereen gelijkelijk wordt behandeld. Oude klanten en nieuwe klanten. Sommigen hebben pech, andere geluk.
Ik raad iedereen aan om enig geduld te hebben. Dat is moeilijk na 3 jaar, maar eerlijk gezegd maken een paar weken dan ook niet veel meer uit. Succes daarmee.
 
  • Like
Reactions: stevenp and S-19910
Hoe zit dit eigenlijk;
Ik ben vandaag in de outlet in Roermond geweest en heb daar mijn eerste 3 (Duits kenteken) in het wild gespot. Maar wat ik interessanter vond is dat er een aparte rij tesla laders staat. Echter zag ik daar net deze aan hangen;
58A9DA40-BF2C-447B-90DB-2ABEC620CD81.jpeg


Met lader en al er in. Werkt dat gewoon of is deze persoon de boel aan het flessen om een mooi plekje te pakken? En belangrijker; is er legaal gezien iets te doen aan iemand die een plekje bezet houdt wat niet voor hem/haar bedoeld is?

Sorry voor de off-topic :)
 
Hoe zit dit eigenlijk;
Ik ben vandaag in de outlet in Roermond geweest en heb daar mijn eerste 3 (Duits kenteken) in het wild gespot. Maar wat ik interessanter vond is dat er een aparte rij tesla laders staat. Echter zag ik daar net deze aan hangen;
View attachment 379654

Met lader en al er in. Werkt dat gewoon of is deze persoon de boel aan het flessen om een mooi plekje te pakken? En belangrijker; is er legaal gezien iets te doen aan iemand die een plekje bezet houdt wat niet voor hem/haar bedoeld is?

Sorry voor de off-topic :)

de destination chargers komen normaal in twee kleuren : ROOD/wit, enkel voor Tesla's geconfigureerd; en WIT/rood, voor alle EV's met type2.
Is een eenvoudige instelling op de charger.

Eigenaardig is dat de Zoe schijnbaar op een ROOD/witte kan laden. (vraag : wordt er geladen, cq was het looplichtje in werking ?)
Indien wel : switch zal fout staan, of er is toch de kabel vanaf een WIT/rode gebruikt.

Indien niet : sticker kleven;)