Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Een handig overzichtje van hoe het nu zit met compensatie rond de prijsverhogingen;

D0t9coCWoAA4pzk
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Dan maar weer wat positiefs, ben zojuist achtervolgt door mensen, reden mij nog net niet klem, maar ze zagen voor het eerst een M3 in het wild, en wilde dolgraag mijn verhaal horen en erin zitten....hadden volgende week een afspraak voor een proefrit, en waren na mijn gesprek van een half uur, zo door dolle, dat ze er 2 gingen bestellen.....

Met welke andere auto van +/- 75k maak je dat nou mee....Ferrari, Lambo's?, dan nog durven mensen je niet aan te spreken. Ik blijf de Tesla's nog steeds bijzondere auto's vinden
Ik maak dat al 30 jaar mee met mijn klassieke Citroëns DS. Die trekken aandacht van veel mensen, inclusief veel bestuurders van andere merken.
Ik heb sinds dinsdag mijn 3 en al 1035 km op de teller bijgeschreven. Onderweg valt me op hoe weinig door mensen in andere merken gereageerd wordt op mijn 3. Ben op SuC Breukelen door een aantal mensen aangesproken, de drie keer in Zevenaar niet.
Begrijp me goed, de 3 is een fantastische auto, maar niet zo opvallend.
 
  • Disagree
Reactions: Johan4444
Voor de grap nog eens 'n totaal nieuw onderwerp voor dit topic; heeft iemand al bedacht waar lifehammer(s) te monteren in de 3? Ik ben zelf van plan 1-2 Lifehammer Evolutions te monteren, welke volgens de ANWB de beste optie zijn. Als ik de plaatjes bij de Praxis zie dan heb ik zelf nog niet direct een geschikt randje gezien om 'm aan vast te klemmen.

Dit krijg je er bij namelijk:
8890366754846-424-424.jpg
Ik heb deze gemonteerd op de rand van het grote zijvak in de linkerdeur, zoveel mogelijk naar achteren. Zit prima en ik heb er geen last van met rijden en in- en uitstappen en hij ligt goed bij de hand...
 
Een handig overzichtje van hoe het nu zit met compensatie rond de prijsverhogingen;

Vraagje: is er al iemand die een uitnodiging voor het early access beta testing heeft ontvangen? En wat betekent dat in de praktijk (aantal releases Ed)?

Op de USA fora lees ik er weinig over en wat ik lees is in de trend van ' stelt niets voor '.
 
Een handig overzichtje van hoe het nu zit met compensatie rond de prijsverhogingen;

D0t9coCWoAA4pzk

Dit plaatje (wat is de bron?) suggereert dat mijn m3 (besteld zonder EAP, in 2019 voor 28/2) gratis AP krijgt en FSD voor $3000. Echter de officiële Tesla blog zegt wat anders (Upgrading to Autopilot and Full Self-Driving Capability):

“Any customer who bought a Tesla prior to this week’s price adjustment will be able to upgrade to Autopilot for $2,000 or Full Self-Driving capability for an additional $3,000“

Hier staat toch echt dat ik $5000 zou moeten betalen om nu tot FSD te komen. Dat plaatje lijkt mij niet te kloppen.
 
Dit plaatje (wat is de bron?) suggereert dat mijn m3 (besteld zonder EAP, in 2019 voor 28/2) [..]

Hier staat toch echt dat ik $5000 zou moeten betalen om nu tot FSD te komen. Dat plaatje lijkt mij niet te kloppen.
Volgens mij moet je de eerste vraag eigenlijk negeren en naar de antwoorden kijken; je hebt je auto op 28/2 gekregen dus val je in het midden van de flowchart, waarbij je A gratis krijgt.

Ik heb deze gemonteerd op de rand van het grote zijvak in de linkerdeur, zoveel mogelijk naar achteren. Zit prima en ik heb er geen last van met rijden en in- en uitstappen en hij ligt goed bij de hand...
Dank, dat was m'n backup-plan, op langere trips is het zo nu en dan wel handig nog wat grotere dingen in de zijvakken te kunnen stoppen, dan leek de hammer niet in de weg te zitten. Het past verder wel netjes.
 
Ik had het ook in eerst in de S, toen bleek dat ik het stuur onderin vasthield, terwijl je in het midden moet vasthouden. Slechte gewoonte is al lang afgeleerd en het werkt nu wel, gebruik het nog steeds zelden. Maar je moet ook goed vasthouden, anders werkt het ook niet.

Vandaag geprobeerd, het lag inderdaad aan hoe ik het stuur vast hield, deed ik voorheen ook onderin, nu met 2 handen een beetje hangend in het midden werkt het goed, alleen op rechte stukken minder prettig omdat autopilot dan niet hoeft bij te sturen en dus ook niet meer voelt dat je het stuurt vast hebt en dan iedere 15-30 sec toch die melding geeft.
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Volgens mij moet je de eerste vraag eigenlijk negeren en naar de antwoorden kijken; je hebt je auto op 28/2 gekregen dus val je in het midden van de flowchart, waarbij je A gratis krijgt.

Ik heb de auto nog niet, hij is alleen besteld via LeasePlan.

Maar mijn leidraad is vooralsnog de officiële tesla blog, die chart en elke interpretatie daarvan is leuk maar zonder documentatie van tesla die dit ondersteunt is het voornamelijk wishful thinking lijkt me.