You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou Wim,Positieve test van Autozine.nl. Maakte gehakt van de Model S, maar dit is andere koffie.
Autozine - Video: Tesla Model 3
Ik doel op de eerste test van de Model S. Die staat niet meer online. Ze schrijven er nu zelf over:Nou Wim,
Dit is weliswaar het Model3 draadje, maar ik vind dit geen gehakt: Tesla Model S: Hoe ouder hoe beter?
Ter info voor iedereen die de oude prijs heeft betaald zonder AP en geleverd gekregen heeft voor 1 maart. Ik heb vorige week na een paar keer gebeld te hebben uiteindelijk via service amsterdam een factuur van 3200 euro inc btw gekregen, direct betaald en een betaalbewijs gemaild, waarna ik een dag later de AP met alle nu bestaande FSD functies geactiveerd had. Ik heb de garantie gekregen dat ik hiermee alle komende FSD functies geleverd krijg. Ik had geen belofte op mail dat ik hier recht op had zoals sommigen wel hebben, maar heb wel aangegeven dat mij dit telefonisch wel verteld is na de prijs verlaging, waarna ze zeiden, ok, dan gaan we het regelen. Ze kunnen dit dus gewoon handmatig en op individuele basis beslissen.
Uiteindelijk heb ik nu dus 58800 + 3200 betaald (oh ja en 1000 afleverkosten) en heb nu het complete pakket. Toen ik bestelde in december ging ik nog uit van 7400 bijbetalen en hoopte ik op 5800 in een trial periode, en eigenlijk weet ik niet of dat ook al FSD was. Kortom, ik ben zeer tevreden hiermee en de iets hogere bijtelling en aanschaf is hiermee ruim gecompenseerd.
Ik wacht op hetzelfde. Denk dat de RWD wel in de buurt zal komen. Zal met Mei wel configurabel moeten zijn, denk ik dan maar. Met de laatste prijsaanpassingen denk ik dat de RWD een prijs van 52500 zal krijgen.Ik wacht op een M3 onder de 50k zonder de AP en standaard velgen. Nou maar hopen dat de LR RWD die prijs krijgt.. ik heb die 1000.- daar al bijna 3 jaar staan.
Ter info voor iedereen die de oude prijs heeft betaald zonder AP en geleverd gekregen heeft voor 1 maart. Ik heb vorige week na een paar keer gebeld te hebben uiteindelijk via service amsterdam een factuur van 3200 euro inc btw gekregen, direct betaald en een betaalbewijs gemaild, waarna ik een dag later de AP met alle nu bestaande FSD functies geactiveerd had. Ik heb de garantie gekregen dat ik hiermee alle komende FSD functies geleverd krijg. Ik had geen belofte op mail dat ik hier recht op had zoals sommigen wel hebben, maar heb wel aangegeven dat mij dit telefonisch wel verteld is na de prijs verlaging, waarna ze zeiden, ok, dan gaan we het regelen. Ze kunnen dit dus gewoon handmatig en op individuele basis beslissen.
Uiteindelijk heb ik nu dus 58800 + 3200 betaald (oh ja en 1000 afleverkosten) en heb nu het complete pakket. Toen ik bestelde in december ging ik nog uit van 7400 bijbetalen en hoopte ik op 5800 in een trial periode, en eigenlijk weet ik niet of dat ook al FSD was. Kortom, ik ben zeer tevreden hiermee en de iets hogere bijtelling en aanschaf is hiermee ruim gecompenseerd.
De nieuwe prijzen staan op de website:
Dual Motor All-Wheel Drive: 57200
Performance Dual Motor All-Wheel Drive: 68200
Wit interieur: 1050
Kleuren nog steeds 1600, rood 2700
Velgen nog steeds 1600
Iemand kan misschien de oude prijzen toevoegen, ik heb het niet zo bijgehouden sinds 1 maart
Ja. Je kan de update dan ook starten vanuit de app.Als er een update klaar staat, zie je dat dan ook op je mobiel?
Ter info voor iedereen die de oude prijs heeft betaald zonder AP en geleverd gekregen heeft voor 1 maart. Ik heb vorige week na een paar keer gebeld te hebben uiteindelijk via service amsterdam een factuur van 3200 euro inc btw gekregen, direct betaald en een betaalbewijs gemaild, waarna ik een dag later de AP met alle nu bestaande FSD functies geactiveerd had. Ik heb de garantie gekregen dat ik hiermee alle komende FSD functies geleverd krijg. Ik had geen belofte op mail dat ik hier recht op had zoals sommigen wel hebben, maar heb wel aangegeven dat mij dit telefonisch wel verteld is na de prijs verlaging, waarna ze zeiden, ok, dan gaan we het regelen. Ze kunnen dit dus gewoon handmatig en op individuele basis beslissen.
Uiteindelijk heb ik nu dus 58800 + 3200 betaald (oh ja en 1000 afleverkosten) en heb nu het complete pakket. Toen ik bestelde in december ging ik nog uit van 7400 bijbetalen en hoopte ik op 5800 in een trial periode, en eigenlijk weet ik niet of dat ook al FSD was. Kortom, ik ben zeer tevreden hiermee en de iets hogere bijtelling en aanschaf is hiermee ruim gecompenseerd.
Dat was toch ook waar, Wim. Testrit bij mij was januari 2013 als ik me goed herinner, en wagen was toch echt "TVR-kwaliteit" qua afwerking (kon niet eens ruiten behoorlijk ontdooien trouwens). De wagen die ik tien maanden later geleverd kreeg was beter, maar zoals zovele anderen heb ik ook ik een nieuwe motor nodig gehad, en zovele andere nieuwe dingen die onder garantie werden vervangen en die je met een Lexus echt niet moet laten vervangen (tot en met de wonderbaarlijk wegvliegende klepjes van dakdrager-bevestigingspunten). Tesla MS 2013 was van een veel slechtere kwaliteit dan die van vandaag.Ik doel op de eerste test van de Model S. Die staat niet meer online. Ze schrijven er nu zelf over:
'In het eerste testverslag van de Model S werd de afwerkingskwaliteit door Autozine omschreven als 'vergelijkbaar met een handgemaakte kitcar'. Die test was echt vernietigend.
Ik heb met mijn eerste S van november 2013 wel een nieuwe motor gehad, maar verder was dat toch een probleemloze auto. Alleen de sluitnaden waren nogal ruim bemeten. Toen Tesla mijn auto crashte nam ik de auto over van René ZAP.Dat was toch ook waar, Wim. Testrit bij mij was januari 2013 als ik me goed herinner, en wagen was toch echt "TVR-kwaliteit" qua afwerking (kon niet eens ruiten behoorlijk ontdooien trouwens). De wagen die ik tien maanden later geleverd kreeg was beter, maar zoals zovele anderen heb ik ook ik een nieuwe motor nodig gehad, en zovele andere nieuwe dingen die onder garantie werden vervangen en die je met een Lexus echt niet moet laten vervangen (tot en met de wonderbaarlijk wegvliegende klepjes van dakdrager-bevestigingspunten). Tesla MS 2013 was van een veel slechtere kwaliteit dan die van vandaag.
M3 (om terug on topic te komen) lijkt me (na weliswaar slechts een testrit) anno 2019 véél minder kinderziektes en kwaliteitsproblemen te hebben.