Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, achteraf gezien had ik met dit verschil wellicht liever de 18" besteld.
Die dan in de winter gebruiken en dan voor de zomerbanden 19" of 20" velgen eronder.

Dat is exact mijn plan, daarom ook gewoon voor de 18 inch gegaan. Straks met de aero caps eraf zal het verschil niet heel groot zijn en zijn de velgen ook meteen mooier. Kortom een prima set voor de winter.

Aftermarket 20 inch set is ook nog eens veel goedkoper dan de 19 inch set van Tesla.
 
Zo ziet m’n Model 3 er plotseling heel groot uit! :D

59A6FFCA-9FE8-4BB5-9DAA-69AEA5E308A2.jpeg
 
De mid range versie is een noodgreep geweest van Tesla om zoveel mogelijk mensen in een Model 3 te krijgen tegen een zo hoog mogelijke ASP voor het verlopen van de $7,5k tax credit. Ik denk dat het onrealistisch was om te denken dat deze versie zou blijven bestaan.
Ik wacht op een M3 onder de 50k zonder de AP en standaard velgen. Nou maar hopen dat de LR RWD die prijs krijgt.. ik heb die 1000.- daar al bijna 3 jaar staan.
 
De mid range versie is een noodgreep geweest van Tesla om zoveel mogelijk mensen in een Model 3 te krijgen tegen een zo hoog mogelijke ASP voor het verlopen van de $7,5k tax credit. Ik denk dat het onrealistisch was om te denken dat deze versie zou blijven bestaan.

Onrealistisch? Nochtans heb ik hem met eigen woorden hoorden zeggen. "By may we should have thé mid range available in Europe". Moet dat filmpje eens opzoeken. Moe word je ervan. Nu ja dan ga ik maar voor de LR RWD zeker . Sponsors mogen zich aanbieden :)
 
  • Like
Reactions: Niels77
Plek anntenne in de Model 3, spiegels in- uitgeklapt?
Uit dit bericht begrijp ik dat itt bij de Model S en X bij de Model 3 de antenne voor LTE en Wifi juist in de bestuurdersspeigel zit. Ook zou Wifi het best werken met spiegels uitgeklapt ? Heb al wat getest en kwam voor Wifi uit op max. 200Mbps met een Netgear Access Point ( prod. EX6150v2 ) maar wel optimaal gericht op die bestuurdersspiegel en zie ik op de afb. met spiegels uitgeklapt. Dus auto open, tja dat doe je hier op eigen terrein in Zeeland wat gemakkelijker dan toen we nog in A'dam woonden..!

Zie ik dat goed: lokatie spiegel en dat uitgeklapt zijn ook van belang is voor iig. Wifi ?

Met LTE haal ik op die plek 100Mbps.. valt ook mee te leven lijkt me.
upload_2019-3-20_13-56-51.png


20190315_101135.resized.jpg