Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een thuislader van ICU, deze stopt er mee na 10 minuten laden. Hij zakt dan terug naar 1 of 2 A. Ik heb nu het maximum op 13A ingesteld en dan nog stopt hij na een minuut of 10 met laden. Het lijkt wel langer goed te gaan als het amperage lager is. Wat voor een probleem zou dit kunnen zijn?
Ik laad enkelfasig
 
Ik heb een thuislader van ICU, deze stopt er mee na 10 minuten laden. Hij zakt dan terug naar 1 of 2 A. Ik heb nu het maximum op 13A ingesteld en dan nog stopt hij na een minuut of 10 met laden. Het lijkt wel langer goed te gaan als het amperage lager is. Wat voor een probleem zou dit kunnen zijn?
Ik laad enkelfasig

Zakt de spanning tijdens het laden? (kun je volgen op het scherm -> rechtsonder bij M3) Wordt er iets warm? Deze 2 beveiligingen kunnen het vermogen reduceren of laden zelfs stoppen. Lange kabels en/of verlengkabels kunnen een oorzaak zijn.
 
Meer mensen last van een trillend stuur/slecht gebalanceerde wielen? Heb hiervoor zelf een service afspraak ingepland, eerste mogelijkheid 5 mei hier in Amsterdam best lang en het is best vervelend rijden in een nieuwe auto met een trillend stuur..