You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom net achter dat ik type 2 kabel mis.
Deze hoort dacht ik standaard bij de auto.
Ik heb deze optie “auto lane change” ook niet in het autopilot menu... zag net een filmpje op YouTube dat deze optie is er. Kan iemand dit bevestigen?
Ik had eerder al wat in het supercharger topic gezet, maar het lijkt me hier meer op zijn plaats: mijn gloednieuwe Model3 begon vanavond minuten na m’n eerste echte supercharger sessie (14 naar 50% SoC, waarbij het vermogen opliep naar 90kW) in Zevenaar heftig te roken uit/onder de frunk en dat hield een minuut of 15 aan. Inmiddels tesla gebeld en die zagen op afstand geen foutmeldingen, maar wilden de auto toch afslepen.
Doet mij een beetje denken aan een defect koelsysteem waarbij een hoeveelheid koelmiddel is gelekt op iets heets? Ik zie een paar andere soortgelijke verhalen op de interwebs, zonder echt definitieve conclusie wat dit nou is.
Ik moet toegeven dat ik wel ff “brand, eruit!” dacht, niet een heel tof gevoel.
Voorzover ik weet is auto lane change een standaard onderdeel van FSD geworden, en dus geen onderdeel van AP (wel ooit onderdeel van EAP).
Nee dat kan ik me voorstellen zeg dat zal schrikken zijn geweest.
Ik ben benieuwd hoe het afloopt met je tesla.
90kw is op zich een prima vermogen om mee te superchargen en niet overdreven hoog voor een Tesla.
Mijn auto staat bij de supercharger wel altijd als een gek te blazen, wrs voor koeling. Deed die van jou dat ook?
En was het echt rook of was het stoom?
Bij brand is er vaak echte rook maar als een vloeistof lekt op iets heets is het stoom.
Ik krijg in de autopilot de automatische “lane switching” (rijstrookverandering) niet gaande.
Is dit nog niet toegelaten of doe ik iets verkeerd?
...
Dat gaat nog een discussie hier worden, want tijdens de proefrit is mij uitdrukkelijk verteld dat het erop zit en ik zou ook met de gewone AP hebben gereden. Dat blijkt dan de EAP te zijn geweest. En in mijn wereld geldt nog dat als je iets toezegt dat je dat ook na moet komen.
Mij is tijdens de proefrit uitdrukkelijk verteld dat bij FSD de auto zelf van baan wisselt en bij AP dus auto lane change zou zitten.
...
Mij hebben ze verteld dat het ook met de Model 3 mogelijk is aan de Type 2-kabel van de supercharger te laden, maar dat dat wel iets trager laadt dan de CCS-kabel ...
Dat gaat nog een discussie worden !
Bedoelden ze 1 april 24:00 (2 april 0:00) of 1 april 0:00? Ik heb in elk geval nog geen aankondiging gezien. Misschien was het ook gewoon een aprilgrap...Er is op de onnavolgbare manier van Tesla een bericht de gemeenschap in geslingerd dat er per 1 april midnight (en daar bedoelen ze dan maandag 24:00 califonia time mee) een aankondiging komt waar we allemaal blij van gaan worden.
Misschien dit? Tesla gaat bestaande auto's van Full Self-Driving Computer voorzienBedoelden ze 1 april 24:00 (2 april 0:00) of 1 april 0:00? Ik heb in elk geval nog geen aankondiging gezien. Misschien was het ook gewoon een aprilgrap...
Een batterij 100% laden is niet goed, als je er niet direct mee gaat rijden heb ik begrepen.
Maar hoe slecht is het nu? Een paar uur aan de lader op 100% gaat geen (accu)pijn doen voor de Model 3?
Idd - mij is tijdens bezoek aan Tesla showroom ook verteld dat opladen via de type 2 kabel aan de superchargers gewoon zou werken, en wel met 50kW/h. Iemand hier dit dit al geprobeerd heeft?Mij hebben ze verteld dat het ook met de Model 3 mogelijk is aan de Type 2-kabel van de supercharger te laden, maar dat dat wel iets trager laadt dan de CCS-kabel ...
Dat gaat nog een discussie worden !
Weet je wel zeker dat er iets fout is en dat je niet de 'rijstrook overschrijdingswaarschuwing' aan hebt staan? Als dat laatste het geval is dan gaat je stuur bewust trillen wanneer je zonder richting aan te geven je rijstrook (dreigt) uit te rijden. Toen ik het voor het eerst ontdekte schrok ik ook even, maar ik had al snel door wat het was toen bleek dat mijn medepassagiers niets voelde en de trilling alleen in het stuur zat. Is uit te zetten via menu autopilot.Meer mensen last van een trillend stuur/slecht gebalanceerde wielen? Heb hiervoor zelf een service afspraak ingepland, eerste mogelijkheid 5 mei hier in Amsterdam best lang en het is best vervelend rijden in een nieuwe auto met een trillend stuur..