Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb zowel mijzelf als mijn partner toegang in de app gegeven met hetzelfde password. Dat lijkt niet goed te werken, elke keer zie ik rare settings terug komen die ik niet gezet heb. Een voorbeeld: mijn partner speelt wat met valet mode in zijn app en zet dus een pincode. Uiteindelijk haal ik die pincode weg. Staat vanmorgen ineens die pincode er wéér in mijn app, terwijl mijn partner die niet zelf terug gezet heeft. Mijn theorie: zijn app denkt dat valet nog aan moet staan en knalt gewoon de pin er weer op. Hetzelfde gezeur zie ik met HVAC settings, stoelen die spontaan aan gaan, etc. Bloedirritant, om uit te sluiten dat het zijn app is heb ik een nieuw tesla account password aangemaakt en alleen op mijn app gezet.

In theorie zou het natuurlijk ook de TezLab of TeslaSpy app of ABRP kunnen zijn die via de API lopen te rommelen. Alledrie zijn met de password reset nu uitgesloten.

Hebben meer mensen hier last van?h
Wij doen het ook met 1 account en nergens last van.
 
Dan is de LR RWD wel het meest aantrekkelijk: premium interieur met alle opties en de beste range. Met een ander kleurtje of zo 55K.
Dat lijkt mij ook. Het prijsverschil tussen de SR+ voor 47.800 euro (+aflevering) en de LR RWD voor 53.000 euro (+ aflevering) is 5.200 euro? En daarvoor ga je (WLTP-schatting) van 415 km naar 560 km (of nog iets meer met RWD) en van Gedeeltelijk premium interieur naar Premium?
 
Net mijn bestelling geplaatst maar als ik
Dat lijkt mij ook. Het prijsverschil tussen de SR+ voor 47.800 euro (+aflevering) en de LR RWD voor 53.000 euro (+ aflevering) is 5.200 euro? En daarvoor ga je (WLTP-schatting) van 415 km naar 560 km (of nog iets meer met RWD) en van Gedeeltelijk premium interieur naar Premium?

Klopt, net ook de sr+ besteld maar moest die LR RWD bestelbaar komen dan ga ik daar voor gaan. Liefst zo snel mogelijk duidelijkheid hieromtrent als het kan. Communiceer nu eens met je potentiële kopers Tesla,......
 
Nope RWD heeft de grootste actieradius, kijk maar op de site van de EPA Compare Side-by-Side

Wel is er een verschil in type electromotor waardoor de RWD anders zal aanvoelen dan de AWD. Achter een permanent magneet motor en voor een inductie motor; mogelijk mis je die zeer directe push. Maar of je AWD wilt en daarvoor nog eens de knip wil opentrekken zal afhangen van je budget en wensen ten aanzien van acceleratie en sportiviteit. En laten we wel wezen: die SR+ is al geen stakker in het verkeer en de LR RWD zal nog iets sneller zijn. Uiteindelijk is het een geval van budget en voorkeuren. Sommigen zullen blij zijn met hun SR+ omdat ze dan toch in hun budget een M3 kunnen rijden.

Uitleg verschil RWD M3 versus AWD M3 en zijn tip is natuurlijk goed (altijd proefrijden), echter waar vind je echter in NL een LR RWD?