Ja.Wordt de 3 AWD (premium interieur) geleverd met verwarmde achterstoelen
of niet
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja.Wordt de 3 AWD (premium interieur) geleverd met verwarmde achterstoelen
of niet
Die krijg je ook niet, LP is de eigenaar. Je wordt geregistreerd als 'bijrijder', en kunt zo wel de app gebruiken.
Je went er wel aan maar @_Moose_ heeft hier zeker een punt.
Je rekent logischerwijs met de eenheden die je aan boord hebt in je accu of je tank, liters, kwh, whatever.
En dan is het meest logische in km's per eenheid brandstof en niet andersom.
Dat die energiedichtheden van die brandstoffen verschillen maakt niet uit want je vergelijkt ze niet onderling met elkaar.
10km per liter is een heel duidelijk verbruik als je weet dat je totaal 50 liter bij je hebt.
5km per kwh is een heel duidelijk verbruik als je weet dat je totale accu 75kwh is.
Wat versta je onder een gekoppeld account? Ik ben LeasePlan rijder en heb in mijn tesla account gewoon de auto staan met een “beheren” knop. Ook zie ik Eem referral code staan en een aantal supercharger sessies die men wil dat ik betaal, maar die rekening zou naar LeasePlan moeten gaan.
Die krijg je ook niet, LP is de eigenaar. Je wordt geregistreerd als 'bijrijder', en kunt zo wel de app gebruiken.
Van mij mag je, maar ik blijf lekker (net als de auto) ik Wh/km rekenen. Daarbij hou ik in mijn hoofd dat 10% accu een hele ruime 35 kilometer is. Works for me, your milage may vary (pun intended)..,
Als de TACC uitstaat gaat bij activering van de AP de snelheid naar de maximumsnelheid voor die weg (+0-10 km/h, kan je zelf instellen). Dus bij een 130 km/h weg, naar 130-140. Bij een 80 weg, naar 80-90.
Als de TACC op 132 km/h staat, en je activeert de AP dan, blijft het systeem op 132 km/h.
Dus wat met wat jij wilt, zet eerste de TACC aan en dan de AP.
Is dat nog steeds zo? Toen we in Sept via Turo in een Model 3 reden die tijdelijk EAP had viel ons dat ook al op. Vooral bij filerijden nogal verrassend.... Mn als je bijv 50 of 60 rijdt waar 80 mag! Bam.... ineens knal je naar die 80. Bij gewone of domme cruise control, hebben wij, heb je dat dus niet. Die werkt probleemloos vanaf ong. 30+ km/h, dus ook waar je 50 max mag rijden, kun je relaxed meteen met de wieltjes draaiend cruise controllen... zonder als een gek te hoeven corrigeren. Maar goed eerlijk is eerlijk, EAP is bèta-software..!......Als ik nu bijvoorbeeld 70 rij op een 80km weg, gaat bij inschakelen van de TACC de auto direct naar 80....
Is dat nog steeds zo? Toen we in Sept via Turo in een Model 3 reden die tijdelijk EAP had viel ons dat ook al op. Vooral bij filerijden nogal verrassend.... Mn als je bijv 50 of 60 rijdt waar 80 mag! Bam.... ineens knal je naar die 80. Bij gewone of domme cruise control, hebben wij, heb je dat dus niet. Die werkt probleemloos vanaf ong. 30+ km/h, dus ook waar je 50 max mag rijden, kun je relaxed meteen met de wieltjes draaiend cruise controllen... zonder als een gek te hoeven corrigeren. Maar goed eerlijk is eerlijk, EAP is bèta-software..!
Bij mij ook nog niet.Precies! Leaseplan meldde mij dat ik dit ook zou krijgen, alleen dit is tot op heden nog niet doorgevoerd in mijn account.
Hmm... hoe dan?Er is al eerder gezegd dat als je eerst cruise control aan zet en daarna autopilot dat het dan niet gebeurt...
Zijn er nog M3 eigenaars die winterwielen hadden meebesteld bij aankoop maar niet geleverd gekregen hebben? Voorlopig krijg ik weinig reactie van SeC Hasselt wanneer die er zouden zijn... Niet dringend op zich in dit seizoen, maar een idee van timing geven zou toch netjes zijn...
Dus ook in situaties waar EAP niet gewenst is maar TACC prima kan, bebouwde kom bijv, moet je 2 handelingen extra verrichten om gewoon TACC te rijden..? Rechter stalk keer extra naar beneden en dan weer terug naar boven!?Er is al eerder gezegd dat als je eerst cruise control aan zet en daarna autopilot dat het dan niet gebeurt...
1 keer naar beneden wordt TACC aangezet. 2x kort achter elkaar naar beneden wordt autosteer aangezet.Dus ook in situaties waar EAP niet gewenst is maar TACC prima kan, bebouwde kom bijv, moet je 2 handelingen extra verrichten om gewoon TACC te rijden..? Rechter stalk keer extra naar beneden en dan weer terug naar boven!?
1 keer naar beneden wordt TACC aangezet. 2x kort achter elkaar naar beneden wordt autosteer aangezet.
Is dat vanaf dat AP geactiveerd is? Ik heb (nog) geen autopilot en heb daar gelukkig geen last van. Lijkt me ook niet fijn en best gevaarlijk.Klopt. Maar bij inschakelen van TACC gaat de auto direct naar de maximale snelheid van de weg. Dat wil ik niet. Kan dat anders?
Klopt. Maar bij inschakelen van TACC gaat de auto direct naar de maximale snelheid van de weg. Dat wil ik niet. Kan dat anders?
Maar het kan dan dus niet om de TACC in te schakelen op je huidige snelheid? Gebruik van wieltje ken ik.Dit is het Model 3 draadje... Daar gebruik je het rechterscrollwieltje om de snelheid aan te passen, met een snelle scroll doe je +-5. Ook kun je op het maximum snelheid bord tikken om hem daarop in te stellen. Gevaarlijk is het niet, hij knalt natuurlijk niet op een voorligger, daarom heet het Traffic Aware Cruise Control.
Maar het kan dan dus niet om de TACC in te schakelen op je huidige snelheid? Gebruik van wieltje ken ik.