Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Op de accu en aandrijflijn heb je sowieso 8 jaar garantie tot 192k (SR volgens mij tot 160?).
Gevoelsmatig kan er buiten dat een boel stuk gaan voordat je EUR 3040 hebt gespendeerd. Zeker als overmatige slijtage (ik denk meteen aan draagarmen) is uitgesloten.
 
  • Informative
Reactions: TM3LR
D
Vraagje: heeft iemand een Model 3 Performance van recent? Wat is de range bij 90%?

Wij willen deze zomer met de Model 3 een roadtrip van 10.000 km maken. Dus ben benieuwd!
Dat maakt toch niet zoveel uit? De trip ga je toch wel doen ongeacht de range bij 90% neem ik aan ;)
Gewoon gaan rijden en de navigatie volgen zou ik zeggen en onderweg bij de SuC laad je doorgaans toch niet zo vaak tot 90%.
Op plaats van bestemming even in de app kijken waar je kunt laden is doorgaans voldoende. Of vooraf even kijken zodat je zeker weet dat je in de buurt van je bestemming kunt laden.
 
  • Like
Reactions: wooter
Voor degene die in de markt zijn voor een P, er staan een paar performance modellen met aardig wat korting (€5500) in de voorraad.
Beste Adjego,

Je postcode staat in de link. Het is een goed idee om alles wat (in de link) na de uitvoering (dus PAWD) komt te verwijderen.

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: adjego
IMG_4795.jpeg


Ik zeg mooie kilometerstand 😇