Via Facebook ben ik hierheen verwezen. Laat ik eerst mijn gegevens die je in je post hebt gevraagd:
Tesla Model 3 Long Range AWD is geleverd op 24 maart 2019
Auto is besteld op 28 februari 2019 (3 uur voordat de 5% prijsverlaging werd aangekondigd)
AP is niet geactiveerd. Ik zou ter compensatie AP gratis krijgen. Ik heb anderhalve week geleden dit per e-mail bevestigd kunnen krijgen.
FSD is gewenst. Hiervoor is mondeling tegen mij gezegd dat ik die aangeboden zou krijgen voor €2000. Ik heb dit bij een bezoek aan Sec Tilburg laten controleren en toen werd me bevestigd dat ik op de lijst sta.
Ik ben tevreden wanneer Tesla zijn beloftes simpelweg nakomt, en dat dit niet zoals nu ontzettend lang duurt.
Andere bijzonderheden / relevante informatie mbt AP / FSD: zie hierboven en hieronder.
Ik weet niet hoe ik een PM kan sturen, zodat ik je mijn e-mail adres door kan geven.
Omdat ik het heen en weer getelefoneer met Tesla Service zonder enig concreet resultaat beu ben, heb ik afgelopen Vrijdag Tesla Service gebeld en geprobeerd tot afspraken te komen. Dit was weer zonder enig resultaat. Hierop heb ik gezegd dat Tesla tot komende Woensdag te tijd krijgt om mijn toegezegde gratis AP te activeren, mij de aanbieding van FSD a €2000 schriftelijk te bevestigen, een uiterste datum waarop ik de aanbieding van FSD mag verwachten te geven, en mij het maximaal aantal dagen dat activatie van FSD na mijn betaling geactiveerd gaat worden. Als hieraan niet voldaan wordt, dan ga ik Tesla Nederland ingebrekestellen met een ultimatum van 2 weken voor voorgenoemde punten. En indien na die 2 weken hier nog steeds niet aan voldaan wordt, dat ik dan naar de rechter stap.
Hiervoor heb ik tijdens hetzelfde telefoongesprek met Tesla Service gevraagd voor de NAW gegevens die ik kan gebruiken voor de ingebrekestelling. Na beraad van de service medewerkster kon zij mij geen adres geven omdat ze die informatie niet heeft. Ik heb hier mijn ongeloof over geuit omdat ook zij toch op een fysiek adres van een Tesla vestiging zit. Ik heb toen als antwoord gekregen dat ik dit per e-mail moet navragen op e-mail adres
[email protected]. Ik heb dit vrijdag 11:30 gedaan en in diezelfde e-mail nogmaals mijn ultimatum en eisen geuit. Zij bevestigde me dat of die Vrijdag anders uiterlijk komende Maandag een antwoord zou komen. Op Vrijdag is niets vanuit Tesla gekomen.
Maandag verwacht ik sowieso gebeld te worden vanwege een ander probleem met mijn Tesla waarover Tesla Service twee-en-halve week geleden beloofd had hier op terug te komen, en zoals je kunt raden zonder enige beweging. Ik zal dan nogmaals dit op hun hart drukken.