Het begon met de LR RWD: wisser-interval eigenlijk altijd te langzaam, dacht dat wordt wel beter met software update.
Je ziet gewoon niks als je niet ingrijpt en ook met V10 (wel iets beter), nog steeds te laat.
Collega kwam met de AWD. En ja hoor die deden het iets beter (zelfde software), nog steeds te laat.
Vorige week de performance opgehaald in de regen (net als de rest op V10): perfect !
Gewoon precies op tijd tot aan maximale snelheid als het nodig is (max nog nooit gezien op de LR RWD).
Nu zal het niet aan de snelheid van de auto liggen
, maar ga je je toch afvragen: waar zit het verschil 
Zelfde auto's, zelfde software versies !
Dus kun je deze laten kalibreren denk ik dan, maar ja is camera based (andere camera ?).
De SEC route wil ik pas starten (want ga dat verschil maar eens uitleggen) als ik het idee heb dat dit echt afwijkend is.
Kortom, wie herkend:
- de wissers zijn altijd te laat ? Wellicht is dit niet goed en bij de meeste wel goed, dan kan ik het wel aanmelden.
- wie heeft er meerdere rijden (vast meer hier) en ziet ook het verschil ?
Je ziet gewoon niks als je niet ingrijpt en ook met V10 (wel iets beter), nog steeds te laat.
Collega kwam met de AWD. En ja hoor die deden het iets beter (zelfde software), nog steeds te laat.
Vorige week de performance opgehaald in de regen (net als de rest op V10): perfect !
Gewoon precies op tijd tot aan maximale snelheid als het nodig is (max nog nooit gezien op de LR RWD).
Nu zal het niet aan de snelheid van de auto liggen
Zelfde auto's, zelfde software versies !
Dus kun je deze laten kalibreren denk ik dan, maar ja is camera based (andere camera ?).
De SEC route wil ik pas starten (want ga dat verschil maar eens uitleggen) als ik het idee heb dat dit echt afwijkend is.
Kortom, wie herkend:
- de wissers zijn altijd te laat ? Wellicht is dit niet goed en bij de meeste wel goed, dan kan ik het wel aanmelden.
- wie heeft er meerdere rijden (vast meer hier) en ziet ook het verschil ?