Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
De Tesla Mobile service kan de herstelling toch niet uitvoeren. Afspraak staat nu op 1 juni, ik vermoed dat de GPS unit zal moeten vervangen worden.
Heb nu wel GPS maar deze zit er vaak ettelijke meters naast. Ik rijd altijd in het veld ipv op de baan.
Ooit had ik ook een Tesla model s met hetzelfde issue (regelmatig, maar niet continu). Toen was het de gps antenne die vervangen moest worden. In die tijd zat de antenne verwerkt in de achterruit.
 
Ze hebben idd een nieuwe antenne besteld. Dus die zal 1/6 worden vervangen en hopelijk is het daarmee opgelost.
Laatste dagen blijft GPS nu wel werken, al zit de locatie er vaak nog enkele meters naast. Maar liever dat dan helemaal niets, want nu kan ik tenminste de navigatie nog gebruiken.
 
ja eens dat x5 qua software generaties terug is maar qua bouwkwaliteit waanzinnig. ik heb een private room presentatie gehad van de 50e en dan is de tesla model s om te huilen. voorstoelen model s zijn te kort, te weinig steun. panel gaps, verf etc. om over de horror verhalen van de aflevering nog maar te zwijgen. ik overweeg ook de i5.
Heb 2x uitstekende ervaring met aflevering bij Tesla. De horror verhalen komen evengoed bij andere merken voor. Alleen zijn m.i. veel van die rijders minder actief op dit soort fora en wordt dat minder belicht door de media. Tesla en negatief is altijd flink scoren!
 
Wat foto's mogen ontvangen van de detailer die hem in de PPF heeft gezet. Bij deze, mijn MXPlaid :)

IMG_8490.JPG
 

Attachments

  • IMG_8506.JPG
    IMG_8506.JPG
    737.3 KB · Views: 70
  • IMG_8495.JPG
    IMG_8495.JPG
    1.2 MB · Views: 56
  • IMG_8515.JPG
    IMG_8515.JPG
    1.7 MB · Views: 69
  • IMG_8493.JPG
    IMG_8493.JPG
    702.7 KB · Views: 67
Ik heb mijn 2017 model X gisteren gerefreshed met een 4-deur speaker set van Light Harmonic, Generation 3, nieuw op de markt sinds maandag. Installatie als totale leek was een eitje, de geluidskwaliteit is nu ronduit geweldig. (Ik heb de Tesla Standard Audio versie)
Ik stond letterlijk aan de deur te wachten op de DHL koerier en een uur later was het helemaal gepiept met behulp van hun Youtube DIY uitleg. In al mijn kinderlijke nervositeit voor het nieuwe speelgoed bijna geen foto’s getrokken. 😉
Ik vond de Tesla EOM speakers al heel goed (na een zekere inloopfase, weliswaar), maar deze jongens zijn een serieuze next audio level.
 

Attachments

  • IMG_5004.jpeg
    IMG_5004.jpeg
    1.1 MB · Views: 50
  • Like
Reactions: nico180
Korte update na 1000 km in de Plaid, ultra red, wit van binnen, 19 inch, yoke.

Kostte 2 dagen om aan yoke te wennen; nu wil ik geen ronde hoepel meer. Scherpe bocht naar links doe je met je rechterhand in de hoek onderaan. En naar rechts andersom natuurlijk. Werkt super en precies. Overpakken niet meer nodig.

Als een oude oma rijden gaat prima. Dacht ik tenminste. Eerste bekeuring al te pakken.
Ding is zo snel en stil.

Op 90% laden geeft ie 573 km aan. Zou 636 km bij 100% zijn. Hij is in ieder geval zuiniger dan de M3 Performance van hiervoor.

Nog geen parkeerhulp uit Tesla Vision. Schat, kun jij kijken hoeveel ik nog naar voren kan?
Hoop dat volgende updates snel komen. Heb er al 2 gehad. Updates dan.
Navigatie update ook, nu op 2022.40.nogwat.

Scherm(en), geventileerde stoelen, audio, glazen dak; petje af.

Nog een paar updates nodig om software (Vision, EAP/FSD) af te maken. Geduld, het is een Tesla.

Collega zei: "Hè, jij hebt een half stuur!"

Mijn antwoord: "Het is geen auto, het is een vliegtuig."
En dat vat het wel een beetje samen. Maar dan zonder vleugels. Zou er bijna Red Bull voor nemen 😀.
 
Last edited:
The Lady in Red has landed..........
Alles in Superlatieven.........
Blij met de hoepel :p
Eén vraag die ik niet opgelost krijg......waar zit de rol/ kruip functie verstopt in het menu om de auto vanuit stilstand te laten rollen als je de rempedaal los laat.........View attachment 940424
Iets beter zoeken ;) Heb je geen zoekfunctie links bovenin?

Klik op de auto icoon links onderin —> pedalen en stuur
 
  • Disagree
Reactions: is3