Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Hij ligt nu aan een andere kade in Baltimore, heeft nog geen nieuwe bestemming en is nog niet geladen...
Hoegh Trove 09-12.jpg
 
Ik was vandaag op de Masters Expo in Amsterdam, daar stond een X Plaid tentoongesteld, en de medewerkers van Tesla hebben me verteld dat de nieuwe S&X in Europa met steer-by-wire zijn uitgerust.
Er zou een software-update komen over een tijd, die aanpassen van de benodigde draaihoek mogelijk maakt.

Leek mij gek, volgens mij is hier nooit een serieus gerucht van geweest?

Maar laten we het hopen :)
 
Ik was vandaag op de Masters Expo in Amsterdam, daar stond een X Plaid tentoongesteld, en de medewerkers van Tesla hebben me verteld dat de nieuwe S&X in Europa met steer-by-wire zijn uitgerust.
Er zou een software-update komen over een tijd, die aanpassen van de benodigde draaihoek mogelijk maakt.

Leek mij gek, volgens mij is hier nooit een serieus gerucht van geweest?

Maar laten we het hopen :)
Of die heeft gewoon dit artikel gelezen: Tesla may implement steer-by-wire next year
 
Ik was vandaag op de Masters Expo in Amsterdam, daar stond een X Plaid tentoongesteld, en de medewerkers van Tesla hebben me verteld dat de nieuwe S&X in Europa met steer-by-wire zijn uitgerust.
Er zou een software-update komen over een tijd, die aanpassen van de benodigde draaihoek mogelijk maakt.

Leek mij gek, volgens mij is hier nooit een serieus gerucht van geweest?

Maar laten we het hopen :)
Ergens in 2021 is dit een aantal keer ter sprake gekomen.
Hier een post van mezelf over dit topic


Mijn persoonlijke bronnen hebben bevestigd dat het ook zo is. ;)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Cheetah

Eerste MXP geleverd in Duitsland. De beste man geeft aan dat er nu maar 20 MXP’s in Europa zijn. Bijzonder laag aantal lijkt me, als het zo is, erg blij dat ik dan a.s. donderdag bij die eerste 20 zit.

Op de video is in ieder geval te zien dat het achter scherm inderdaad het grotere scherm is.

Wel bijzonder om te zien dat de claxon nog steeds niet werkt door op het midden van het stuur te drukken. Elon Musk heeft zelfs ooit eens op Twitter geroepen dat de hardware al aanwezig zou zijn. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
 
Ik was vandaag op de Masters Expo in Amsterdam, daar stond een X Plaid tentoongesteld, en de medewerkers van Tesla hebben me verteld dat de nieuwe S&X in Europa met steer-by-wire zijn uitgerust.
Er zou een software-update komen over een tijd, die aanpassen van de benodigde draaihoek mogelijk maakt.

Leek mij gek, volgens mij is hier nooit een serieus gerucht van geweest?

Maar laten we het hopen :)
Hier word ik nu echt enthousiast van!!
 
  • Like
Reactions: Cheetah