Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Spannend allemaal. Met een beetje geluk kunnen we de 31ste knallend het nieuwjaar in met een refreshed S/X voor de deur 🤩
Als ik er pas om 16 uur om kan gaan, is de kans zeer groot dat ik er om twaalf uur nog steeds in zit. Gelukkig hebben we geen speciale plannen. Enkel mijn schoonmoeder komt eten. Dus is het niet erg als ik de avond in de auto doorbreng :p
 
Ik heb vanavond om 21:30 een e-mail gekregen van een tesla medewerker dat ALLE leveringen verzet zijn naar zaterdag 16:00 o_O
Het is dus duidelijk overuren kloppen bij Tesla op het moment. De medewerker hield ook haar fingers crossed 🤞 dat het lukt zaterdag.
 
Als ik er pas om 16 uur om kan gaan, is de kans zeer groot dat ik er om twaalf uur nog steeds in zit. Gelukkig hebben we geen speciale plannen. Enkel mijn schoonmoeder komt eten. Dus is het niet erg als ik de avond in de auto doorbreng :p
Herkenbaar Frank, ik heb speciaal de wintersport verzet zodat we direct met de auto door kunnen en lekker 10 uur aan een stuk “mogen” rijden 🤗😁
 
  • Like
Reactions: Xfrank and RobsEV
Afgelopen vrijdag onze S Plaid opgehaald, eerste in Groningen dus perfecte aflevering: de verkoper was zelf net zo geïnteresseerd als wij!

Grijs, dacht om te wrappen, maar het bevalt wel. Met de Chrome delete kombineert het fantastisch.

Nu onderweg terug naar huis na een 4 daagse rondrit door NL met 4 grote mensen aan boord. Zeer comfortabel en razendsnel. Met twee dames en heren (1,95 en 2,05) is het wel passen en meten. De voorstoelen kunnen slechts een halve cm op en neer aan de achterkant. Vooral als chauffeur zit je dus veel te hoog; de spiegel zit op weg niveau.

Bij wegrijden merk je de eerste km of zo een lichte trilling, nu geanalyseerd als zijnde dat de auto de remmen licht aandrukt om roest op de remschijven te vermijden. We zullen zien of dit alleen bij het huidige koude natte weer is of zo blijft.

Plaid mode is net zo bizar als op de filmpjes.

🖖 uit Friesland!

 
Afgelopen vrijdag onze S Plaid opgehaald, eerste in Groningen dus perfecte aflevering: de verkoper was zelf net zo geïnteresseerd als wij!

Grijs, dacht om te wrappen, maar het bevalt wel. Met de Chrome delete kombineert het fantastisch.

Nu onderweg terug naar huis na een 4 daagse rondrit door NL met 4 grote mensen aan boord. Zeer comfortabel en razendsnel. Met twee dames en heren (1,95 en 2,05) is het wel passen en meten. De voorstoelen kunnen slechts een halve cm op en neer aan de achterkant. Vooral als chauffeur zit je dus veel te hoog; de spiegel zit op weg niveau.

Bij wegrijden merk je de eerste km of zo een lichte trilling, nu geanalyseerd als zijnde dat de auto de remmen licht aandrukt om roest op de remschijven te vermijden. We zullen zien of dit alleen bij het huidige koude natte weer is of zo blijft.

Plaid mode is net zo bizar als op de filmpjes.

🖖 uit Friesland!

Gaaf, wij waren de tweede in Groningen. Belachelijk snelle auto :)
 
De laatste voorbereidingen...
Ik ben er helemaal klaar voor.
20221228_114543.jpg


Final preparations
 
Last edited:
Proficiat. Geniet er morgen van en laat ons ook eens meegenieten.
Ook ik kreeg een berichtje dat de mijne klaar is maar ik ben in verlof( buitenland )tot 1 januari.
zij doen een thuislevering op 31/12 . Ik zal dus nog enkele dagen op mijn tanden moeten bijten.
Maar wat zijn nog 4 dagen na 22 maanden wachten.