Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Screenshot_20221224_062718_Instagram.jpg
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Goedemorgen, Ik heb een witte met 19 inch velgen, heb vin no en levering staat al even op 27 - 31 dec. Week of wat geleden ben ik wel gebeld paar keer of ik hem nog af ga nemen. (bestelling in febr 2021 gedaan) Nu maar afwachten, ben er niet over uit of levering dit jaar nog niet ongunstig is mbt afschrijving over 4-5 jaar. Ik koop de auto prive...
 
Goedemorgen, Ik heb een witte met 19 inch velgen, heb vin no en levering staat al even op 27 - 31 dec. Week of wat geleden ben ik wel gebeld paar keer of ik hem nog af ga nemen. (bestelling in febr 2021 gedaan) Nu maar afwachten, ben er niet over uit of levering dit jaar nog niet ongunstig is mbt afschrijving over 4-5 jaar. Ik koop de auto prive...
Ik koop hem ook privé, ik heb liever nu de gratis 10.000km erbij. Ben van plan de auto toch minimaal 5-6jaar te gaan rijden, denk dat het verschil op papier van 22 of 23 wel mee zal vallen, zeker omdat er al 2 jaar lang geen model S geleverd is. Betekent dat er tegen die tijd ook geen 2e hands autos van dat jaar zijn