Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Na een dikke week karren in de MS LR heb ik vandaag terug even met de M3 gereden.
Ik moest mijn echtgenote gaan ophalen in het hospitaal na een operatie en het leek mij geen goed idee om dat met mijn witte stoelen te doen. ;)
Man, wat een niveau verschil zeg. Ik moest al nadenken hoe ik de M3 in Drive moest krijgen. Enige betere punt was het vinden van de knipperlichten op een kleine rotonde.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Na een dikke week karren in de MS LR heb ik vandaag terug even met de M3 gereden.
Ik moest mijn echtgenote gaan ophalen in het hospitaal na een operatie en het leek mij geen goed idee om dat met mijn witte stoelen te doen. ;)
Man, wat een niveau verschil zeg. Ik moest al nadenken hoe ik de M3 in Drive moest krijgen. Enige betere punt was het vinden van de knipperlichten op een kleine rotonde.
Jaja, wrijf het er maar in 🤨
 
Bobby,

I think it us wishful thinking, my account was suddenly more prepared to fill in details alike at home delivery but that was it,

I also thought this is a good sign!

Originally it was promised for a year ago delivery, there was just one message from Tesla so far.

Also, my order was placed immediately after opening the website for the Plaid+ which was cancelled 7/8 months ago, replaced with approval for a standard Plaid.

So soon I will be at two years waiting time…

I do not mind too much, my present P90D does well.
But that “no communication” is really disappointing, I rather have a bad message that eg delivery will take place Feb 2023 instead of a “vague message hearing through the grapevine that some will be shipped to be received in the Netherlands by year end”

I wished Tesla had more control over communication.

Do know that I still have a serious hope that the extra wait is worth the improvements supplying us a superior product over the present Plaid.
Think here improvements to the HW3 (or HW4) improvements, progressive yoke steering, grown range, improved charging time…..
For sure the chassis will have improved…

Time will tell…
In the meantime I had delivery, it is a great car, better than the P90D i owe as well, to only thing I cannot get used to now driving it 2-1/2 weeks is activating the blinker at exiting the third exit of a roundabout, thinking putting a mark ir label at the button telling me upside down which to activate to turn right😀
 
  • Like
Reactions: maarten.claes
heb de naafdop met rood logo al liggen en de kappen voor de wielmoeren. Binnenkort erop zetten.
PXL_20230111_075320496.jpg
 
Vraag aan de bezitters van de refresh S/X; kan er tijdens het rijden achterin op het scherm achterin Netflix gekeken worden? En indien het scherm voor naar de bijrijder gedraaid dan ook? En mocht dit zo zijn; hoe zit het met het geluid? Gaat dit alleen over de boxen of kan dit ook via oortjes zodat de bestuurder muziek kan blijven beluisteren?
Bij het SeC hadden ze (nog) geen antwoord op deze vraag.......
 
Vraag aan de bezitters van de refresh S/X; kan er tijdens het rijden achterin op het scherm achterin Netflix gekeken worden? En indien het scherm voor naar de bijrijder gedraaid dan ook? En mocht dit zo zijn; hoe zit het met het geluid? Gaat dit alleen over de boxen of kan dit ook via oortjes zodat de bestuurder muziek kan blijven beluisteren?
Bij het SeC hadden ze (nog) geen antwoord op deze vraag.......
achterin kan tijdens het rijden naar alles gekeken worden. dit scherm kan je bij stilstand eventueel vooraan instellen maar verdwijnt vooraan tijdens het rijden.
Op het voorste scherm kan geen film gespeeld worden tijdens het rijden. ook niet als het scherm naar de passagier is gedraaid.
het geluid in de hele cockpit is dan dat van het kleine schermpje. met oortjes heb ik nog niet geprobeerd.
Gisteren was het de ganse rit "Bumba" voor mijn kleindochter ;)
 
achterin kan tijdens het rijden naar alles gekeken worden. dit scherm kan je bij stilstand eventueel vooraan instellen maar verdwijnt vooraan tijdens het rijden.
Op het voorste scherm kan geen film gespeeld worden tijdens het rijden. ook niet als het scherm naar de passagier is gedraaid.
het geluid in de hele cockpit is dan dat van het kleine schermpje. met oortjes heb ik nog niet geprobeerd.
Gisteren was het de ganse rit "Bumba" voor mijn kleindochter ;)
Daar ben ik dus bang voor...de gehele reis naar Spanje geen muziek maar geluiden die je geen uren aan een stuk wil horen.....;😭
 
  • Funny
Reactions: Xfrank
achterin kan tijdens het rijden naar alles gekeken worden. dit scherm kan je bij stilstand eventueel vooraan instellen maar verdwijnt vooraan tijdens het rijden.
Op het voorste scherm kan geen film gespeeld worden tijdens het rijden. ook niet als het scherm naar de passagier is gedraaid.
het geluid in de hele cockpit is dan dat van het kleine schermpje. met oortjes heb ik nog niet geprobeerd.
Gisteren was het de ganse rit "Bumba" voor mijn kleindochter ;)
Maar het geluid van het scherm achter komt wel alleen door de speakers achter, ten minste zo klinkt het wel.
 
Oh hah, vrijdag de dertiende nu je het zegt, zullen ze het er om gedaan hebben? :) Bedankt! Ik zal verder zeuren in dat draadje, kunnen we het hier inderdaad over de auto zelf hebben inderdaad.
Nu we het er toch over hebben, zitten bij jullie beide logo's (voor en achter) ook scheef op de auto gemonteerd?
de logo's staan recht, maar ik heb wel 1 onderdeel van een Plaid versie gekregen.. één van de zijstukken van de achterbank. 🧐 (gaat wel opgelost raken)
Hoekstuk rechts achter van Plaid versie (zwarte naad).jpg