Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben er niet naartoe gegaan. Wagen is ondertussen wel toegevoegd aan de app.
Maar buiten dat geen idee. Mails worden idd niet beantwoord.

Dit is geen amateurisme meer maar onkunde. Als er een probleem is, wat altijd kan uiteraard, dan is het enige wat er moet gebeuren de klant duidelijk communiceren. Nu weet je van niets, buiten dat er 'een probleem' is dat 'ooit' misschien zal worden opgelost.
 
Net sms ontvangen.
De controle zou eind volgende week in orde moeten zijn.
Ik speel liever op safe en zal voorlopig uw afspraak verzetten naar maandag 08/05. Indien de controle sneller klaar is, nemen we contact op.
Dus zal nog zeker een anderhalve week wachten zijn, jammer. Deze anderhalve week zal langer aanvoelen dan de 1 jaar en 8 maand denk ik 😅

Nieuwe afspraak onder voorbehoud zaterdag 6/5 fingers crossed.
 
Last edited:
Vanmiddag bij Tesla Utrecht.
 

Attachments

  • IMG_8292.jpeg
    IMG_8292.jpeg
    852.1 KB · Views: 70
  • IMG_8291.jpeg
    IMG_8291.jpeg
    661.3 KB · Views: 54
  • IMG_8293.jpeg
    IMG_8293.jpeg
    687.2 KB · Views: 57
  • IMG_8294.jpeg
    IMG_8294.jpeg
    509.5 KB · Views: 58
  • Informative
Reactions: Dikkie Dik
Ongelooflijk, bij een auto met die kostprijs. Bij de proefrit in de BMW i7 wisten ze bij BMW al precies wie ik was ;)
Daar staat tegenover dat je na een proefrit in een BMW waarschijnlijk nog veel langer moet wachten op de levering. Door je naam vooraf goed te onthouden kunnen ze je maandenlang vertellen: “meneer zkpq, de levering van uw auto is helaas weer uitgesteld.
 
  • Funny
Reactions: Maarten
Met welk standaardverbruik houdt de wagen rekening bij de nieuwe MS om de resterende range aan te geven?
Bij mijn MS90D was dat rond de 190 Wh/km. Bij mijn MY 154, werkelijk gemiddeld levenslang verbruik bij mijn MS was 212. Nu zit ik na 10 maand bij mijn MY op 182 na 10 maand( nog 2 warmere maanden te gaan om een all-season gemiddelde te zien).