Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X besteld

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nog niet eenzelfde draadje gezien voor S-en, maar ik geloof wel dat het druk wordt in maart in het delivery centrum. Mijn S is uitgerekend einde februari - begin maart.... ik las ergens dat ze eerste maand van het kwartaal voor europa produceren, dan transport (2 schepen per maand?) en assembly in Tilburg, dan kom je wel ongeveer op die levertijd uit.
Vind het wel prima, rijden na alle zoutstrooierij en met de laatste goodies aan boord. Heb FSD besteld want daar gaat het mij primair om (40-50Kkm per jaar). En volglas dak dat opeens beschikbaar was is ook mooi meegenomen.
 
  • Like
Reactions: HerrJones
Ik heb nog niet eenzelfde draadje gezien voor S-en, maar ik geloof wel dat het druk wordt in maart in het delivery centrum. Mijn S is uitgerekend einde februari - begin maart.... ik las ergens dat ze eerste maand van het kwartaal voor europa produceren, dan transport (2 schepen per maand?) en assembly in Tilburg, dan kom je wel ongeveer op die levertijd uit.
Vind het wel prima, rijden na alle zoutstrooierij en met de laatste goodies aan boord. Heb FSD besteld want daar gaat het mij primair om (40-50Kkm per jaar). En volglas dak dat opeens beschikbaar was is ook mooi meegenomen.

Ik zie en hoor veel berichten over levering in december en maart. Klinkt inderdaad alsof aan het eind van ieder kwartaal veel geleverd wordt in NL. Het valt me ook op dat er al heel lang maart staat als leverdatum op de website.
 
Ik hoop dat de afleverkwaliteit niet gaat lijden onder die extra drukte, hier of in de US. Checklijstje maar bij de hand houden in maart. :)

Hoe lang doet zo'n boot eigenlijk over de overtocht uit de US? Volgens de verkoper is de boot de meest variabele factor voor levering (tegenwind enzo)...
 
Bij mij staat er nu 'uw Tesla is in Nederland bij de fabriek in Tilburg aangekomen voor eindmontage'. Dat verbaasd me, de bestelling is nog geen 2 weken definitief.
Bij mij staat dat ook. Zal een bugje zijn.
Geschatte levertijd: late February 2017 - Maart 2017.
Late February? Hmm... hier ook 2-3 weken definitief, maar bij mij staat levering op late March. Heb jij voor of na de vereenvoudiging van de Design Studio besteld? Misschien maakt dat verschil.
 
Last edited: