Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
vandaag bericht gehad van mijn DS, de X is uit de haven van New York vertrokken en verwachte leverdatum in de week van 19 december :)

Charly D, weet je zeker dat het NewYork is??
Alle Tesla's die ik de laatste tijd gezien heb komen via(eerst trein vanuit San Fransisco-CA naar Houston Texas).... dan in de haven van Houston via Norfolk,Antwerpen/Brugge naar Rotterdam. Dan met een kleinere boot naar Tilburg.
 
Inderdaad
 

Attachments

  • IMG_0860.jpg
    IMG_0860.jpg
    180 KB · Views: 75
hmm...net mijn DS gesproken: auto is 20/9 def. besteld, maar staat nog niet op de boot volgens 'het systeem'....:(

Nog even geduld hebben dus....valt niet mee als ik net de foto's van die mooie zilver/zwart combi langs zie komen.....

Oei, heeft 'ie de boot gemist? Ik heb vooralsnog nog geen ander bericht dan "week van 12 dec", maar heb er ook niet naar gevraagd. Die van mij was 30/9 def, dus hoop dat ze niet samen in de VS staan te wachten.
 
Charly D, weet je zeker dat het NewYork is??
Alle Tesla's die ik de laatste tijd gezien heb komen via(eerst trein vanuit San Fransisco-CA naar Houston Texas).... dan in de haven van Houston via Norfolk,Antwerpen/Brugge naar Rotterdam. Dan met een kleinere boot naar Tilburg.

Hi Hans, ik kreeg volgend bericht van mijn DS; "Goed nieuws! Uw Model X heeft de haven van New York verlaten en is begonnen aan zijn bootreis richting Europa." Ga er vanuit dat hij het goed heeft ;)