Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Dan hoop ik dat niet iedere DS dat op die manier doet :) Heb mijn DS (dhr MvD) nog niet aan de lijn gehad namelijk.

Ik heb 2 weken een mailtje ontvangen van mijn DS dat mijn MX aan de bootreis is begonnen en dat voor zover bekend de levering vermoedelijk in de week van 19 december zal plaatsvinden. Vervolgens staat er: Nadat uw Model X voor zijn laatste stappen van assemblage in Tilburg is gearriveerd neem ik contact op om een datum en tijd voor levering af te stemmen, enkele dagen voor levering. Op dit moment kunnen we daarom nog geen datum inplannen."

 
Ik heb 2 weken een mailtje ontvangen van mijn DS dat mijn MX aan de bootreis is begonnen en dat voor zover bekend de levering vermoedelijk in de week van 19 december zal plaatsvinden. Vervolgens staat er: Nadat uw Model X voor zijn laatste stappen van assemblage in Tilburg is gearriveerd neem ik contact op om een datum en tijd voor levering af te stemmen, enkele dagen voor levering. Op dit moment kunnen we daarom nog geen datum inplannen."
Gek dat ze zulke verschillende dingen zeggen (heb een andere DS, meneer MS)....hoop toch wel dat die van mij echt tussen kerst en oud en nieuw op de oprit komt te staan......zit al paar weken extra in spanning omdat hij eigenlijk oorspronkelijk al komende vrijdag komen...
 
Gek dat ze zulke verschillende dingen zeggen (heb een andere DS, meneer MS)....hoop toch wel dat die van mij echt tussen kerst en oud en nieuw op de oprit komt te staan......zit al paar weken extra in spanning omdat hij eigenlijk oorspronkelijk al komende vrijdag komen...

ik zou gewoon even een mail sturen naar je DS voor een update. Ik heb een andere DS dan jullie en hij houdt mij prima op de hoogte als ik er naar vraag. Ik zit ook met smart te wachten, hij zou in 1e instantie rond 10 december geleverd worden toen mijn bestelling bevestigd werd. Heb al een uitje met kerst gepland:D
Kreeg overigens we volgende, algemene?, mail vandaag:

Bij Tesla dragen wij klantentevredenheid hoog in het vaandel, vanaf de eerste aankoop tot aan uw volgende bestelling. Graag laten wij u dan ook weten dat vanaf vandaag het volledige Nederlandse Delivery Team tot uw beschikking staat en er voor zal zorgen dat uw aflevering vlekkeloos verloopt.

Elk lid van ons team is vanaf nu in staat om al uw vragen te beantwoorden. U wordt tevens door hen proactief op de hoogte gehouden van de verschillende stadia die uw auto doorloopt vanaf de fabriek tot aan de dag van levering.

Indien u iemand van het leveringsteam wenst te contacteren kan dit simpelweg door een email te sturen naar [email protected] of te bellen op +31137998814. Het volledige team staat voor u klaar.

Uw Tesla Delivery Team
 
Ik haalde namen door elkaar, merk ik nu: mijn DS is meneer MvE. Als ik ernaar vraag krijg ik prima antwoorden hoor, maar ik probeer het opgewonden-kuiken-gedrag te beperken en me als 'n volwassene te gedragen! :p

Interessant mailtje trouwens. Heb ik (nog?) niet ontvangen.
Ook dat verschilt dus, ik heb nog nooit (echt 0 keer) iets vanuit mijn DS gehoord, anders dan dat ik hem zelf bel. Op mail reageert hij niet. Maar goed, nog even volhouden en dan kan het genieten beginnen...
 
Vandaag goed nieuws....mail gekregen:

"Graag willen we u kort updaten over de verwachte periode van levering, aangezien de boot is vertrokken vanuit Amerika! Zover nu bekend zal de levering van uw Model X eind December plaatsvinden. Graag vernemen we van u of u beschikbaar bent om de Model X in ontvangst te nemen deze periode."
 
Vandaag goed nieuws....mail gekregen:

"Graag willen we u kort updaten over de verwachte periode van levering, aangezien de boot is vertrokken vanuit Amerika! Zover nu bekend zal de levering van uw Model X eind December plaatsvinden. Graag vernemen we van u of u beschikbaar bent om de Model X in ontvangst te nemen deze periode."

dan zit hij kort achter die van mij, echter jij hebt hem eerder besteld, dat is toch bijzonder
 
Hoe bevallen je 22" ?

Prima. Op de S had ik een beetje schrik vd 21" en was daarom wel heel benieuwd naar de 22" op de X...
De wangen zijn echter breder (meer naar buiten) en hoger dan vd 21" op de S dus nog niet bang geweest voor beschadigen tijdens het manouvreren, en nog steeds schadevrij.... (muv een klein afleveringskrasje dat ik te laat gezien had... sterker nog... zonder de inspectie door Jan had ik niet eens geweten dat die er zat ;)).

Overigens heb ik binnenkort een extra 22" set (matzwart).. dus als iemand ze buiten de bijtelling om aan wil schaffen dan worden we beide beter van .... :cool: