Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Super! Heb je wellicht ergens een part number erop? Eronder/zijkanten? Ik wil deze ook bestellen.
Het spijt me, geen nummer te zien (noch bovenaan, noch onderaan, noch aan de zijkanten). Hierbij nog een foto van de onderkant van de plank.
 

Attachments

  • IMG_20230405_202638.jpg
    IMG_20230405_202638.jpg
    961.4 KB · Views: 61
Het spijt me, geen nummer te zien (noch bovenaan, noch onderaan, noch aan de zijkanten). Hierbij nog een foto van de onderkant van de plank.
Thanks!! Las op het TFF forum inderdaad ook dat er bij een andere bestuurder geen product nr op staat. Bij die van mij wel, maar dat is een 1e generatie hoedenplank..
 
Het is drie weken stil geweest maar net nog eens een update gekregen :

Besteld op 3 feb:
levering feb-maart
edit 1: 12 apr - 26 jun
edti 2: mrt - apr
edit 3: 11apr - 5 jun
Edit4: 9 apr - 16 mei

Nog geen VIN...
Nog eens een update als zoethoudertje :)
Besteld op 3 feb:
levering feb-maart
Edit 1: 12 apr - 26 jun
Edit 2: mrt - apr
Edit 3: 11apr - 5 jun
Edit 4: 9 apr - 16 mei
Edit 5: 15 apr - 1 mei
Nog geen VIN, maar het komt toch dichterbij ... :)
 
Nog eens een update als zoethoudertje :)
Besteld op 3 feb:
levering feb-maart
Edit 1: 12 apr - 26 jun
Edit 2: mrt - apr
Edit 3: 11apr - 5 jun
Edit 4: 9 apr - 16 mei
Edit 5: 15 apr - 1 mei
Nog geen VIN, maar het komt toch dichterbij ... :)
Ik zit nog steeds netjes een paar dagen achter jou, maar ik sta nu nog op "edit 4": 13 apr - 20 mei. :) Mijn update 5 zal dus wel 17 apr - 5 mei zijn, maar nog niks gehad.
 
Maar als de cataglogusprijs van de MY RWD echt onder de 45k zou komen dan is het echt een no-brainer voor veel particulieren die een nieuwe EV prive willen kopen. Nu kunnen ze alleen kiezen voor een witte/zwarte M3 RWD
Prijzen in USA zijn zojuist weer verlaagd. Het zal me niks verbazen als EU snel volgt. Wellicht dat de RWD onder de 45k komt. Zou wel slim zijn van ze.