Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij iets soortgelijks. Planning is gisteren in de App aangepast naar 15 april - 1 mei (was eerst 10 april - 17 mei)
Vandaag maar eens met Tesla gebeld. Er is een "soft match" voor mijn bestelling. Wat in zou houden dat van de eerstvolgende zending vanuit Berlijn, met auto's die voldoen aan mijn specificaties, er één voor mij is :)

Verder gevraagd of ik een voorkeur op kan geven voor afleverlocatie Utrecht (zonder dat het invloed heeft op de levertijd). Dat kan blijkbaar niet, maar er is wel een notitie met mijn wens toegevoegd.
 
  • Like
Reactions: nicktessela
Ik word stilaan gek van Tesla. Ze zijn simpelweg onbereikbaar, en op geen enkele manier krijg je een antwoord.
De auto is in Drogenbos, maar vrijdag was de nummerplaat er nog niet. Die zou echter naar Zaventem gestuurd zijn, en dus moet ik wachten tot ik nieuws krijg.

Vandaag al 20 keer gebeld... geen antwoord.
Deze manier van werken moet toch echt verbeteren, dit gaat ze zuur opbreken.
 
@Blackbelt Hier op het forum (en op Tweakers) bijna dagelijks klagen heeft geen zin. Jouw LM heeft hier een fout gemaakt en dat kun je niet op Tesla afschuiven. En als je niet kunt wachten rijd je er toch even naar toe?
Drogenbos is een uur rijden, en ik moet daar met de trein of taxi naar toe... Als ik dan de auto niet kan ophalen, dan is dat dubbele frustratie.

Dat mijn LM fouten gemaakt heeft is duidelijk, die is niet de eerste, en zal niet de laatste zijn.
Maar nu moet ik uitzoeken of Tesla er in slaagt om die nummerplaat van Zaventem in Drogenbos te krijgen... En ik krijg geen informatie. Dat is ook niet normaal.

Je moet eens kijken naar de google reviews van Drogenbos. Het is gewoon heel duidelijk dat Tesla het niet aan kan met het huidig personeelsbestand. Dit kunnen ze zo niet volhouden.
En ja, het is dubbel frustrerend als je weet dat die auto er staat en er nog maar 1 ding moet gebeuren om die te kunnen ophalen...
 
Drogenbos is een uur rijden, en ik moet daar met de trein of taxi naar toe... Als ik dan de auto niet kan ophalen, dan is dat dubbele frustratie.

Dat mijn LM fouten gemaakt heeft is duidelijk, die is niet de eerste, en zal niet de laatste zijn.
Maar nu moet ik uitzoeken of Tesla er in slaagt om die nummerplaat van Zaventem in Drogenbos te krijgen... En ik krijg geen informatie. Dat is ook niet normaal.

Je moet eens kijken naar de google reviews van Drogenbos. Het is gewoon heel duidelijk dat Tesla het niet aan kan met het huidig personeelsbestand. Dit kunnen ze zo niet volhouden.
En ja, het is dubbel frustrerend als je weet dat die auto er staat en er nog maar 1 ding moet gebeuren om die te kunnen ophalen...
Is de LM niet je eerste aanspreekpunt? Zij zijn immers de eigenaar van de auto en zij moeten het oplossen en ervoor zorgen dat de auto wordt geleverd….. Daar wordt de LM voor betaald.
 
Is de LM niet je eerste aanspreekpunt? Zij zijn immers de eigenaar van de auto en zij moeten het oplossen en ervoor zorgen dat de auto wordt geleverd….. Daar wordt de LM voor betaald.
Die zeggen gewoon: maak een afspraak met ‘de dealer’.
Het vertrouwen in de LM is gewoon weg, die hebben bij elke stap in het proces al fouten gemaakt. Het enige wat je kan zeggen is dat ze bereikbaar zijn en het woord Sorry wel kennen.
 
Die zeggen gewoon: maak een afspraak met ‘de dealer’.
Het vertrouwen in de LM is gewoon weg, die hebben bij elke stap in het proces al fouten gemaakt. Het enige wat je kan zeggen is dat ze bereikbaar zijn en het woord Sorry wel kennen.
Dan zou ik bij hen aangeven dat je gerust een afspraak met de dealer wil maken, zodra de LM jou het sein geeft dat alles in orde en geregeld is. Zoals hierboven aangegeven, dat is hun job, daarvoor betaal je hen. Ik heb nog nooit iets hoeven te regelen voor de auto's die ik vanuit de lease reedt richting de dealer, anders dan de auto ophalen en wegbrengen voor onderhoud.
 
Dan zou ik bij hen aangeven dat je gerust een afspraak met de dealer wil maken, zodra de LM jou het sein geeft dat alles in orde en geregeld is. Zoals hierboven aangegeven, dat is hun job, daarvoor betaal je hen. Ik heb nog nooit iets hoeven te regelen voor de auto's die ik vanuit de lease reedt richting de dealer, anders dan de auto ophalen en wegbrengen voor onderhoud.
Dat hebben ze gedaan. De auto is ingeschreven, ik ken de nummerplaat.
Maar ze hebben de plaat (laten) verzenden naar Zaventem ipv Drogenbos.

En nu beschouwen ze hun job als … gedaan.
 
Het duurt nu niet lang meer 🤗

Afgelopen dinsdag zag ik in mijn account dat ik vrijdag a.s. in Utrecht mijn auto kon ophalen.

Ik heb vervolgens een e-mail gestuurd naar [email protected] en de levering verzet naar volgende week donderdag zodat ik nog voldoende tijd heb om alles te regelen, zoals o.a. verkoop van mijn huidige auto.

Ik kreeg overigens via de verkoopservice van ANWB het beste bod.
 
Het duurt nu niet lang meer 🤗

Afgelopen dinsdag zag ik in mijn account dat ik vrijdag a.s. in Utrecht mijn auto kon ophalen.

Ik heb vervolgens een e-mail gestuurd naar [email protected] en de levering verzet naar volgende week donderdag zodat ik nog voldoende tijd heb om alles te regelen, zoals o.a. verkoop van mijn huidige auto.

Ik kreeg overigens via de verkoopservice van ANWB het beste bod.

Grappig. Omdat wij redelijk gelijk liepen kan ik mijn data uitrekenen. Jij liep 9 dagen voor op mij, dus als alles hetzelfde blijft moet ik vandaag of morgen een afspraak zien in de app en dan de 24e ophalen. We hebben dezelfde auto en alle andere data klopten tot zo ver met 9 dagen diff. Haha, dit is wel een soort nieuwe hobby geworden, dat wordt een soort van nieuwe hobby zoeken zodra ik de auto heb.
 
  • Like
Reactions: EddYct
Grappig. Omdat wij redelijk gelijk liepen kan ik mijn data uitrekenen. Jij liep 9 dagen voor op mij, dus als alles hetzelfde blijft moet ik vandaag of morgen een afspraak zien in de app en dan de 24e ophalen. We hebben dezelfde auto en alle andere data klopten tot zo ver met 9 dagen diff. Haha, dit is wel een soort nieuwe hobby geworden, dat wordt een soort van nieuwe hobby zoeken zodra ik de auto heb.
Haha, herkenbaar.. Het klopt bij mij niet dag op dag, want ik heb 8 dagen later op 3 feb mijn MYLR besteld, en de updates kwamen ongeveer gelijk, maar nu wijkt het af want ik heb zelfs nog geen VIN nr... Ik hou m'n app nu nog meer in het oog dan anders... :)