Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Hi van wie hoorde je dat Tesla geen auto’s levert volgende week? Lijkt me toch vreemd de boel week stil te leggen
Ik kreeg vandaag hetzelfde bericht uit Tilburg. Ik heb vorige week gevraagd of het mogelijk is om mijn auto deze week te leveren. Antwoord van Tesla vandaag: Helaas zijn wij deze week voor leveringen gesloten i.v.m. een verbouwing.
Mijn nieuwe MYQSLR19" (woensdag 26 april betaald) wordt nu op dinsdag 9 mei geleverd.
 
Ik kreeg vandaag hetzelfde bericht uit Tilburg. Ik heb vorige week gevraagd of het mogelijk is om mijn auto deze week te leveren. Antwoord van Tesla vandaag: Helaas zijn wij deze week voor leveringen gesloten i.v.m. een verbouwing.
Mijn nieuwe MYQSLR19" (woensdag 26 april betaald) wordt nu op dinsdag 9 mei geleverd.
Ik heb telefonisch contact gehad met Tesla; inderdaad volgende week geen levering hoorde ik nu ook van hen.
Tussen 1-10 mei zegt de app nog….
 
Ik ga hetzelfde doen als de poster hierboven na al een tijdje te volgen hier.

MY RWD besteld via Leaseplan. Offerte doorgegeven aan Tesla en confirmed op 26/01.

Op dit moment nog geen nieuws, buiten een SMS vorige week dat Drogenbos vanaf 17/04 zou gerenoveerd worden.

Na verschillende keren te bellen toch eens binnen geraakt en heb nu een pick-up date gekregen: 23 Mei, in Brugge ipv Drogenbos.

Nu nog zien of die datum door gaat gaan, maar ik hoop van wel.
 
Meh, weer een delivery update.

Ik heb een Y LR QuickSilver, zwart interieur, 19" velgen, zonder trekhaak (ofwel MYLRQS19ZWzTH ).

OD: 11-Feb-2023

EDD 1 (11-Feb): Feb-Mar
EDD 2 (24-Feb): 11 Mei - 25 Jul
EDD 3 (1-Mrt): Mar - Apr
EDD 4 (3-Mrt): 11 Apr - 5 Jun
EDD 5 (27-Mrt): 13 Apr - 20 Mei
EDD 6 (9-Apr): 18 Apr - 5 Mei
EDD 7 (20-Apr): 27 Apr - 13 Mei
EDD8 (28-Apr): 4 Mei - 20 Mei

We schuiven lekker verder. Van de week nog gebeld of er iets "mis" is met mijn order, want ik heb toch het gevoel dat mijn forum collega's al lang in de rondte rijden met dezelfde auto. Maar alles was OK. Het zal dus wel aan mijn ongeduld liggen haha.

Straks is het weer einde kwartaal, dan ga ik de order omzetten naar zo'n wagen met korting in een ander kleurtje.

Vandaag verscheen er een VIN in de app, werd de levertijd aangepast van vandaag tot 12 mei en moest ik Tesla Vision accepteren. Er zit dus beweging in. Dat geeft de QS klant hoop :)