Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
150 km (dus niet 120) /4.

Bekende formule. Heb het eerder getest en het klopte toen. Zal het nu ook testen, maar ik ben er redelijk zeker van.

42% is wel weinig. Stond hij niet aan de lader? Of was je heel erg vroeg in de ochtend?

Trouwens ook maar even een foto van die van mij (afgelopen donderdag gehaald), die op een niet helemaal perfecte uitlijning na top erbij stond:

View attachment 969011
Vrijdag bijna dezelfde opgehaald, VIn en kenteken zullen wel anders zijn.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy
loyaliteitsbonus van 500 euro (indien gebruikt bij de eerste bestelling! Ik denk dat dat het probleem zou kunnen zijn of had je nog geen bestelling uitstaan?)
Ik probeer er een te bestellen met een referral van een vriend. Het bestelprogramma geeft wel aan dat de referral gebuikt is, maar de prijs blijft gelijk. Ik heb 5 jaar geleden wel een X besteld met een referral.
Ik zie wel ergens loyaliteitsbonus staan, maar dat geldt wellicht niet voor voorraadmodellen.
 
Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag een ophaal sms ontvangen van Tesla.. 13-9 om 10.30 uur.
Deze dag kon ik niet, maar op 14-9 wel.
En heb dus gereageerd op de sms van Tesla met een tijd erbij.
Nu heeft Tesla in mijn regio, deze afspraak in de agenda gezet om de auto de 14e op te gaan halen ipv de 13e.

Komt het nog redelijk vaak voor dat Tesla de levering annuleert?
Mag toch aannemen dat de auto er al is op het moment dat ze een sms sturen?
 
Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag een ophaal sms ontvangen van Tesla.. 13-9 om 10.30 uur.
Deze dag kon ik niet, maar op 14-9 wel.
En heb dus gereageerd op de sms van Tesla met een tijd erbij.
Nu heeft Tesla in mijn regio, deze afspraak in de agenda gezet om de auto de 14e op te gaan halen ipv de 13e.

Komt het nog redelijk vaak voor dat Tesla de levering annuleert?
Mag toch aannemen dat de auto er al is op het moment dat ze een sms sturen?
Je mag alles aannemen, maar het is niet zo. De auto komt doorgaans maar een paar dagen eerder het het delivery center.
 
Zo zeg. Vrijdag een Model Y performance besteld om mijn S 75D te vervangen. Financiering via Tesla partner met gegarandeerde restwaarde. Die financiering was op vrijdagavond al goedgekeurd en digitaal ondertekend.
Zonet een orderupdate van tesla gekregen met een prijsaanpassing van 3.850 euro. (zit er weer een prijsdaling aan te komen?) In ieder geval toont de configurator nog de prijs waarvoor ik vrijdag besteld heb.
Ook zonet een VIN gekregen met leverdatum tussen 12 en 18 september. Wachten op de SMS of telefoon voor leverafspraak.
 
Zo zeg. Vrijdag een Model Y performance besteld om mijn S 75D te vervangen. Financiering via Tesla partner met gegarandeerde restwaarde. Die financiering was op vrijdagavond al goedgekeurd en digitaal ondertekend.
Zonet een orderupdate van tesla gekregen met een prijsaanpassing van 3.850 euro. (zit er weer een prijsdaling aan te komen?) In ieder geval toont de configurator nog de prijs waarvoor ik vrijdag besteld heb.
Ook zonet een VIN gekregen met leverdatum tussen 12 en 18 september. Wachten op de SMS of telefoon voor leverafspraak.
prijsaanpassing betekent prijsverlaging?