Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Mijne besteld eind mei '22 (R/W MYP), bij bestelling "maart-april", mid feb mailtje gehad "levering 17 maart", daarna mailtje "vergeet dat eerste mailtje, zal eerder rond mei/juni zijn", vorige week mailtje "mid augustus".

Niet vlekkeloos dus, die communicatie. Of de productie.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: n2k3 and Beekje
vorige week mailtje "mid augustus"
Oef, dus m'n EDD van April 20 - June 14 stelt niet veel voor? Besteld op 22 maart 2022 :rolleyes:
Terwijl de eerste rode (waaronder 2 performance) al op een vrachtwagen vanuit Berlijn stonden...
Daar hebben mensen ook veel dezelfde EDD, maar sommige ook augustus.
En misschien dat er eerder uitgeleverd wordt in DE dan NL?

Achja, geduld blijft een schone zaak.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: jsopreis
Oef, dus m'n EDD van April 20 - June 14 stelt niet veel voor? Besteld op 22 maart 2022 :rolleyes:
Terwijl de eerste rode (waaronder 2 performance) al op een vrachtwagen vanuit Berlijn stonden...
Daar hebben mensen ook veel dezelfde EDD, maar sommige ook augustus.
En misschien dat er eerder uitgeleverd wordt in DE dan NL?

Achja, geduld blijft een schone zaak.
Tja, ik weet het ook niet goed. Als ik het vraag aan de SA van Tesla zelf, stuurt hij me simpelweg een screenshot van de site (waar nu "juli-augustus" staat) en zegt "Het zal misschien wel iets vroeger zijn". Dus ja.

Ik heb ook de foto's gezien van de eerste rode, dus we kunnen enkel blijven hopen :)
 
  • Like
Reactions: n2k3
Besteld hier 01/08 te Gent MYP ZW/ZW/th , eerst was het november , dan misschien december, dan zeeker januari , zeker zeker februari, nu zeker zeker zeker maart :rolleyes: 😄

Ze weten het zelf niet, de sales vertelde mij overlaatst dat wij te dicht bij Berlijn zitten en dus ze maar wat in het rond strooien met vrachtwagens zonder heads-up , beetje hier beetje daar ... waar het dringenste is of er al enige tijd niets geleverd is ofzo..
Moraal vant verhaal , ze tasten zelf in het duister
 
  • Informative
Reactions: n2k3 and jsopreis
Tijdlijn update:
11 feb: MYPQS besteld. Meteen RN, levering feb-mrt.
1 mrt: levering 10-26 mrt
11 mrt: levering 15-31 mrt.

Dus een klein weekje opgeschoven, geen ramp. Hoe staat het met de andere MYPQS bestellingen?
Bij mij schuift de vroegste datum, hierboven 15 mrt, nu telkens op als ie verstrijkt. Van 15 naar 16, toen naar 17 en vandaag naar 20. Positieve is wel dat de uiterste datum van 31 mrt blijft staan, dus de range wordt steeds kleiner:)