Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
@Hans, er is maar 1 Suc Gent? Het was wel de goede, gewoon weer een grap van de navi, maar daar trapt Keezje niet in he
@Merijn, dankjewel, we kunnen pas laat in de middag weg, dus het wordt 'diner' onderweg en ik hoop flink te kunnen doorrijden. Lille halen we dus niet. Benieuwd of Nivelles dan een goede optie is, qua afstand en eetopties... [edit:] of is dat qua route onzin?? Pff, ik rij met m'n ogen dicht naar Milaan en met Parijs weet ik het niet??? :redface:
In Gent kun je zeker beter eten dan in Nivelles. Aan de overkant in het winkelcentrum is het een stuk beter dan bij Van der Valk.
 
Mijn nav wilde maar niet updaten, Tesla zag in de logs dat het op 90% was met downloaden en vroegen of het niet aan mijn Wifi lag.

Het AP hangt bijna bij de auto, dus dat was het niet.

Vannacht de Energy Saving uit gezet en Always Connected aan gezet. Voila, vanmorgen had ik nieuwe maps.

Ze benadrukte bij Tesla nog wel dat het alleen over Wifi plaats vind.

Tipje dus, misschien werkt het bij anderen ook goed op deze manier.
 
Afgelopen nacht software update gekregen, niets over nieuwe kaarten volgens mij. Krijg je van de nieuwe kaarten ook een automatische update?

Laatst richting Ouderkerk a/d Ijssel wilde hij weer via een pontje. gelukkig had ik iemand in de auto die het door had, waardeloos. Weinig pontjes in California denk ik.
 
2016-02-22 20.26.48.jpg


Waaahhh! De nieuwe kaarten doen het :smile::smile::smile:!
Je hoeft hiervoor overigens niet over de nieuwe weg te rijden hoor. In dit geval de nieuwe A4 ter hoogte van Steenbergen. Gewoon een route ingeven die gebruik hoort te maken van de nieuwe weg. Tot gisteren kende hij die nieuwe A4 rond Steenbergen niet, nu dus wel. Blij!
 
Last edited:
View attachment 112296

View attachment 112296

Waaahhh! De nieuwe kaarten doen het :smile::smile::smile:!
Je hoeft hiervoor overigens niet over de nieuwe weg te rijden hoor. In dit geval de nieuwe A4 ter hoogte van Steenbergen. Gewoon een route ingeven die gebruik hoort te maken van de nieuwe weg. Tot gisteren kende hij die nieuwe A4 rond Steenbergen niet, nu dus wel. Blij!
Recht door Steenbergen heen lijkt mij sneller :smile:
 
Waaahhh! De nieuwe kaarten doen het :smile::smile::smile:!
Je hoeft hiervoor overigens niet over de nieuwe weg te rijden hoor. In dit geval de nieuwe A4 ter hoogte van Steenbergen. Gewoon een route ingeven die gebruik hoort te maken van de nieuwe weg. Tot gisteren kende hij die nieuwe A4 rond Steenbergen niet, nu dus wel. Blij!

Goed om te horen! Dan zal het zenuwachtige gedoe tussen Aken en de A61ook wel afgelopen zijn en hopelijk nog een reeks van rariteiten.

Ik hoop ook dat hij iets meer kieskeurig is wat doorgaande wegen en woonwijken betreft. Tot nu toe gaf hij snel een voorkeur aan minder kilometers boven vlotte doorstroming.

- - - Updated - - -

Recht door Steenbergen heen lijkt mij sneller :smile:

Ha, dit bedoelde ik dus. Ofwel met 130 er omheen ofwel snailwise door de bebouwde kom. Ziet er hoopgevend uit.