Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe kleuren op komst

This site may earn commission on affiliate links.
Is een oranje wrap... aantrekken en staat gelijk strak.. Je wilt Quintis Ristie echt niet zonder dat shirt zien.......geloof me

220px-Orange_is_the_new_Black.png
:scared:
 
Die is mooi gedaan, hoor. Stond er zondag naast.
Niet super mat, maar toch nog wat glans.
Daarnaast ook met een zwarte wrap de lijsten en deurgrepen 'dechromed'.
Complimenten aan Thomas (collega van Wido).
 
Oh, ... NEE! :eek:
Heb zelf de niet meer leverbare groen/grijze kleur (wordt een collectors item, ik weet het :wink:), maar deze kleur groen zou ik nooit nemen. Niet mooi.
Maar goed, ... over smaak valt niet te twisten.

Zeker, daar valt over te twisten :) In de hang naar lichtere kleuren heb ik ook een tijd een matte zilver metallic gehad. Die kleur maakte het meer 1 geheel i.c.m. het chroom. Dit naaldbomengroen haalt weer heel andere accenten in het ontwerp naar boven, o.a. de vouw op het spatscherm achter de achterwielen. Die had ik nog nooit gezien! Hij start in het 'midden' van het achterlicht (onder de grote spatschermvouw!

pine.jpg
 
Dank voor de suggestie. Het rood valt mijn inziens mee, ik vind de achterlichten eigenlijk te donker :)
Als je kijkt naar toen mijn auto matte zilver metallic was, dan zie je beter dat ze eigenlijk heel donker kleuren:

IMG_5008-410x273.jpg


Donkerrood en naaldboomgroen met 'koperkleurig oranje' is in mijn wereld op dit moment de ideale kleurstelling :)
 
Zeker, daar valt over te twisten :) In de hang naar lichtere kleuren heb ik ook een tijd een matte zilver metallic gehad. Die kleur maakte het meer 1 geheel i.c.m. het chroom. Dit naaldbomengroen haalt weer heel andere accenten in het ontwerp naar boven, o.a. de vouw op het spatscherm achter de achterwielen. Die had ik nog nooit gezien! Hij start in het 'midden' van het achterlicht (onder de grote spatschermvouw!

View attachment 74733

Oooo netjes :)