Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Het is duidelijk; je bent geen fan van je provincie genoot (en zijn vader). Wil je erover praten :D? Dacht tot altijd dat Limburgers aardig chauvinistisch waren........
Jos heb ik nooit hoog gehad. Losse handjes. Ik heb niks tegen Max. Ik hoop dat hij 10 keer wereldkampioen wordt. Hij moet alleen wat volwassener worden maar dat lukt nog wel.
 
Een crash ja. Of nog iets anders? Lig aan het water en kijk niet.
Een crash ja. Of nog iets anders? Lig aan het water en kijk niet.
Twijfel......kijk ik verder of ga ik ook het water op.........
IMG_1868.JPG
IMG_1869.JPG
 
  • Funny
Reactions: S-19910 and Exiteer
Ik vrees dat Max binnenkort zijn baan kwijt is. Hij is absoluut snel, echter hij kan zich niet beheersen (trekje van zijn pa) en maakt daardoor veel te veel fouten. Nu heeft hij de snelste auto en zet deze met 2 vingers in zijn neus op de eerste startrij.
Maar hij is veel te agressief en ongeduldig. Hijreed alle trainingen al op millimeters van de vangrail, terwijl Ricardo wel zijn marges nam.
Ik denk dat Dr. Marko er ook wel klaar mee is. Dit foutje heeft wederom kostbare gevolgen voor het team.
 
Ik vrees dat Max binnenkort zijn baan kwijt is. Hij is absoluut snel, echter hij kan zich niet beheersen (trekje van zijn pa) en maakt daardoor veel te veel fouten. Nu heeft hij de snelste auto en zet deze met 2 vingers in zijn neus op de eerste startrij.
Maar hij is veel te agressief en ongeduldig. Hijreed alle trainingen al op millimeters van de vangrail, terwijl Ricardo wel zijn marges nam.
Ik denk dat Dr. Marko er ook wel klaar mee is. Dit foutje heeft wederom kostbare gevolgen voor het team.
Ik kijk met een gekleurde of eerder roze bril.....Max is een ruwe diamant; gaat constant tot het gaatje. Dr Marko geeft zijn stoel echt aan géén ander en als Max onverhoopt volgend jaar wereldkampioen wordt hoor je niemand meer. Overigens mocht er überhaupt enige twijfel zijn over Max zijn potentie binnen de gelederen van Red Bull dan kan Mr.V. Bottas accuut zijn biezen pakken en heeft Lewis er een echte serieuze geduchte concurrent bij! Heerlijk! Ik geniet ervan!
 
  • Like
Reactions: HWS
Had eerlijk gezegd, tijdens p3 de neiging de tv uit te zetten en niet meer aan te doen tot aan morgen 14;00 ( voorbeschouwing).

Verder ben ik het wel eens met Sander en sommige diamaniten zijn wat harder en duren dus langer voordat ze geslepen zijn.

Maar ik hoorde morgen volop regen,;)... Euh ergens in Europa

Prettige race morgen allemaal
 
  • Like
Reactions: is3