Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag exact 25 jaar geleden dat de allergrootste overleed.

Senna Monaco.jpg
 

Attachments

  • Senna op muur.jpg
    Senna op muur.jpg
    20.6 KB · Views: 27
Hij was echt mijn held!!! Na zijn overlijden stopte ik met kijken naar formule 1, maar Max Verstappen maakt het weer goed!

Bij mij exact hetzelfde. Goed te weten dat er nog meer van dit soort dwangneuroten los rondlopen.
Ben pas na 23 jaar weer ingestapt bij de GP Barcelona 2017 toen Max zijn eerste race voor Red Bull meteen ook won.
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Hij was echt mijn held!!! Na zijn overlijden stopte ik met kijken naar formule 1, maar Max Verstappen maakt het weer goed!

Bij mij exact hetzelfde. Goed te weten dat er nog meer van dit soort dwangneuroten los rondlopen.
Ben pas na 23 jaar weer ingestapt bij de GP Barcelona 2017 toen Max zijn eerste race voor Red Bull meteen ook won.

Dus naar Jos Verstappen keken jullie beiden niet? Niet te geloven!!
 
Ik las het deze ochtend ook, dit kwam toch een beetje als een verassing. Ik dacht dat hij aan de beterende hand was na de transplantatie.

Een man met enorme doorzettingsvermogen, Lauda - een man waar je enorm veel respect voor hebt. Idd met recht en terecht een legende.
Ik was er wel bang voor dat dit zat aan te komen, een paar dagen geleden las ik dat hij weer was opgenomen en het niet goed ging. Zei nog tegen mijn man hij gaat het deze keer niet redden.
Zo triest.....
 
  • Like
Reactions: S-19910