Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Kennelijk niks gemist. Als ik de races op echte circuits bekijk, weet ik niet of ik volgende race nog thuis blijf.
Kunnen ze de achterblijvers niet de opdracht geven op die Mercedessen eraf te rijden, zodra ze op een ronde worden gezet? Zou het wel wat leuker maken. Soort van demolition derby meets F1. #tismaareenideetje ;)
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
En wij kwamen nog thuis van een verjaardag om te kijken, pffffff saai ik viel letterlijk in slaap op de bank. Werd wakker na afloop en er was niets veranderd kwa positie, niets gemist dus. Spannendste nu is op welke positie iemand komt na een pitstop :confused:. Vroeger, toen ze niet zoveel idiote regels hadden was het nog leuk om naar te kijken. Verstappen moet lekker een contract bij Mercedes of Ferrari krijgen....
 
Van ellende maar wat anders gaan doen, niet afgekeken........verschillen zijn te groot, daarvoor toevallig eens F3 gekeken...... nou dat is lachen, botsautootje spelen de hele race, helft vliegt er continue vanaf, continue inhalen, van plaats 3 naar 19 en omgekeerd. Een grote chaos, dat was leuk kijken. Moest zelfs moeite doen om het te kunnen volgen.
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Het was weer een optocht echt jammer, en dan het tumult in de laatste ronden met ricciardo, raikkonen, hulkenberg en norris werd ook nog met een straf afgedaan voor ricciardo :).

ik hoorde Olaf Mol nog zeggen dat ze op het circuit kunstmatige sprinkler hebben om de baan nat te maken. Had er niet even iemand de regeninstallatie aan kunnen zetten?:p
 
Dit was echt weer eens een race waarbij ik voor de TV heb staan juichen, wat en klasse. Ik bedacht me later wel wat als Verstappen nu was uitgevallen, dan hadden we toch weer een optocht gezien.

Bottas kon geen potten breken richting Leclerx, Hamilton zakte volledig door het ijs na zijn pitstop en door het gegoochel van Ferarri bij de pitstop van Vettel kwam hij net te kort om Bottas nog te pakken.

Ach het is gelukkig niet zo gelopen zoals hierboven :D
 
Max kan in Japan niet meer stuk. In Holywood kan men zo'n scenario niet bedenken. Door de media afgeschreven Redbul, slechte start, vlakke kant van de band eerste ronden, je wilt niet weten hoe zo'n raceauto dan trilt.
Zelf ook een paar maal meegemaakt, je denkt dat je auto uit elkaar zal gaan springen.
Dan op de versleten hardste band de snelste ronde zetten tegen het einde van de race.
Mooi gevecht met Seb. Haalde Bottas in, zonder dat Bottas hem had zien aankomen.
Gasly op een ronde gezet, zeer pijnlijk voor een rijder.
Leclerc die bijna moest huilen, want hij was door zijn oude "kartvriend" op een klassieke manier ingehaald.
Ik zag ook veel oranje voetbalfans langs de baan.

Ik miste wel de radioberichten van Louis, die had ik nu heel graag gehoord.
 
Helaas. Dan wint Hamilton weer!:eek:
Party mode heeft Honda nu ook hoor, als je goed geluisterd heb zei Max ‘I’m loosing power”, kreeg toen te horen om code 03 in te voeren en hoppa Bottas kon het schudden, daarna was het code 10 of 11 dacht ik en dat mocht tot het eind gebruikt worden, kijk hoe snel je de Ferrari inhaalde. Speel het terug anders, Honda heeft eindelijk de motor opgevoerd.
 
Ik heb ergens gelezen dat hij de laatste 20 rondje op 97% van het maximale vermogen mocht rijden.
Dus eigenlijk 20 rondjes in qualificatie mode. Dat de Honda niet plofte is gewoon heel knap werk en bewijst de betrouwbaarheid.

In Spa of anders Monza krijgt hij een spec 4 motor, volgens Marko, die nog sneller is en dus hoeft hij deze motor ook niet lang heel te houden.
Helaas krijgt hij dan wel gridstraffen maar als die motor zoals Marko heeft beloofd nog krachtiger is dan mag dat geen problemen geven om dan alsnog is de top te eindigen.