Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Party mode heeft Honda nu ook hoor, als je goed geluisterd heb zei Max ‘I’m loosing power”, kreeg toen te horen om code 03 in te voeren en hoppa Bottas kon het schudden, daarna was het code 10 of 11 dacht ik en dat mocht tot het eind gebruikt worden, kijk hoe snel je de Ferrari inhaalde. Speel het terug anders, Honda heeft eindelijk de motor opgevoerd.
Ik heb 0 seconden gezien. Onderweg vanuit Italië geluisterd naar de start en 10 seconden later gedesillusioneerd uitgezet. Maar kijk zeker nog terug. En verder hoop ik dat je gelijk hebt! Anders blijft het de dood in de pot!
 
CD8505C3-6BE6-43AC-AEBA-13EF38406FEA.jpeg
Het was een mooi weekeinde en geweldig om er bij te zijn.
 
A9AB22D4-706D-4A73-A0AB-46B292229C06.jpeg
EF6E0977-7BDC-4139-BCE4-D0ABEAE83DE3.jpeg
65CD4B83-E16B-4686-BF02-2610A98BE57B.jpeg
Oh oh oh. Wat heb jij een lol gehad. Wat een mooie race. Waren ze altijd maar zo!!
Was echt zo spannend, echt de beste ooit! Wij zaten op de Holland experience tribune, was een groot feest. Recht voor ons spinde Verstappen, en links van ons was de laatste bocht, waar een aantal tegen de muur kwamen. Leukste was om Hamilton als laatste te zien rijden en Verstappen erachter als eerste :p
Kan jammer genoeg geen filmpjes plaatsten, ik ga een compilatie maken en op YouTube uploaden.
 
Die pitstop was er eentje zoal ze die 125 jaar geleden ook bij Mercedes uitvoerden. ;)
#laurelandhardy

Zoiets bedoel je

Dat was natuurlijk omdat die onverwacht binnen kwam, had beter rondje door kunnen rijden. Geen 5 seconden en veel snellere stop (had ook niks uitgemaakt). Maar wel heel spannende race. Ik stem voor random sproeien tijdens F1 races :D
 
  • Like
Reactions: Mad P***y