Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
1707122557959.jpeg
 
Dodelijk saai seizoen? Ik heb vorig seizoen eigenlijk best veel actie gezien. Als je alleen maar naar Max kijkt, tsja....


Meh. Ik wil een spannend gevecht om het kampioenschap.

Een bloedstollend seizoen met de beslissing in de laatste ronde van de laatste race graag.

Actie om de kruimels is leuk maar niet voldoende voor een seizoen van, wat, 24 races op vaak niet inspirerende locaties.

Dit Bahrein ook, geen wonder dat ze het bij nacht doen, dan zie je het gelukkig niet.
 
geld regeert.

Mjah dat deed het onder Bernie ook maar die begreep het spelletje wel.

Voor de klassiekers, Silverstone, Spa, Suzuka en Brazilië blijf ik nog thuis maar de rest geloof ik wel. Misschien wordt ik gewoon een oude Boomer maar de commercie is teveel doorgeslagen en een weg terug is er niet.

In ieder geval vandaag weer een prima tukkie kunnen doen 🥱
 
Wellicht nog erger dan nieuwe circuits zijn al die 'sterren' die ze vooraf op de grid laten, die zich belangrijker vinden dan de race zelf. Met bodyguards, grote mond en geen enkel verstand van F1.

Mjah dat deed het onder Bernie ook maar die begreep het spelletje wel.

Voor de klassiekers, Silverstone, Spa, Suzuka en Brazilië blijf ik nog thuis maar de rest geloof ik wel. Misschien wordt ik gewoon een oude Boomer maar de commercie is teveel doorgeslagen en een weg terug is er niet.

In ieder geval vandaag weer een prima tukkie kunnen doen 🥱
 
Door een tip op dit forum vorig jaar een jaarabonnement afgesloten voor 52,- euro.
Dit jaar zou een jaarabonnement 95,- euro kosten maar ik was te laat om het af te sluiten en toen werd het jaarabonnement verwijdert van de website en kon je alleen een maand abonnement afsluiten wat neer komt op 142,80/jaar, gelukkig is het jaarabonnementen stilzwijgend verlengd voor 95,-.