Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
bij mij staat er het volgende:

wat het verschil is met of zonder FT heb ik geen idee van. Ik ben al een paar jaar lid, dus geen introductie korting.

EDIT: misschien te maken met het feit dat het abonnement via de Apple store loopt?
IMG_0075.jpeg
 

2025 waarschijnlijk


Supermove imo
Sainz in 2025 weg en dus nu boos dus Ferrari en Leclerc in 2024 geen kans.
Toto boos en Russel voorrang en dus Lewis in 2024 geen kans.
Mclaren is er nog niet en dus in 2024 voor de 4e keer WK?
 
  • Like
Reactions: MaartenD
Ben benieuwd of hij eenzelfde verandering kan veroorzaken zoals met Schumacher. Het Ferrari team zelf is problematisch, dus als hij daar komt, dan zal hij niet alleen met de auto aan de slag moeten, maar ook het team.

Ik zie Hamilton niet als een teambuilder. In mijn ogen kwam Hamilton bij Mercedes nadat Schumacher daar al redelijk schoon schip aan het maken was, en Hamilton heeft dat (knap) uitgebouwd.

Maar goed, ik laat me verrassen. Het zorgt in ieder geval voor opschudding.
 
  • Like
Reactions: bugboy
Sainz in 2025 weg en dus nu boos dus Ferrari en Leclerc in 2024 geen kans.
Toto boos en Russel voorrang en dus Lewis in 2024 geen kans.
Mclaren is er nog niet en dus in 2024 voor de 4e keer WK?
Dat zie ik anders. Als Sainz nog geen contract heeft, dan gaat die alles uit de kast halen om elders een zitje vast te krijgen. En dat gaat enkel met resultaten.
Toto wil constructeurspunten, en Hamilton gaat geen jaar op zijn gat zitten. Als de auto goed is gaat die ook nog wel iets proberen.

Trouwens…. Toto is altijd boos. Hij is vooral mee verantwoordelijk dat die Mercedessen niet goed genoeg waren om te winnen.
 
Dat zie ik anders. Als Sainz nog geen contract heeft, dan gaat die alles uit de kast halen om elders een zitje vast te krijgen. En dat gaat enkel met resultaten.
Toto wil constructeurspunten, en Hamilton gaat geen jaar op zijn gat zitten. Als de auto goed is gaat die ook nog wel iets proberen.

Trouwens…. Toto is altijd boos. Hij is vooral mee verantwoordelijk dat die Mercedessen niet goed genoeg waren om te winnen.
Ik bedoelde het zo dat hij de nummer 1 rijder niet gaat helpen als hij voor eigen kansen kan gaan.
 
Ik bedoelde het zo dat hij de nummer 1 rijder niet gaat helpen als hij voor eigen kansen kan gaan.
Hamilton heeft toch geen hulp nodig zeker....

Veel respect voor zijn wereldtitels, maar de afgelopen 2 jaar heeft hij niet getoond dat hij zo superieur was. Prestaties waren onregelmatig, en soms ook echt een heel pak trager dan Russel. Zo veel kunnen die auto's toch niet verschillen....

Nu.. ik hoop echt dat het een mooie tweestrijd gaat worden ipv de afgelopen seizoenen waarin het toch dikwijls nogal saai was.
 
Dat denk ik dus ook. Hij kan hard rijden en het maximale uit een auto halen, maar hij moet ook zorgen dat het team beter gaat presteren. Doorontwikkeling, pitstops, strategie, etc. En dat zie ik hem nog niet doen. Schumacher heeft in zijn tijd bij Ferrari eigen mensen neergezet en heeft daarmee de cultuur veranderd. En dat is nu weer nodig bij Ferrari.

Dat is volgens mij geen forte van Hamilton. Hij kan best goed rijden, maar een team trekken en de hele ontwikkeling naar zijn hand zetten dat zie ik niet gebeuren.