Timmm
Member
Je hebt gelijk dat er drie terugroepacties waren. De bouten van de stuurbekrachtiging zijn vervangen, de passagiersairbag is vervangen en er is iets gedaan aan de laadpoort. Dit is gebeurd tijdens de enige onderhoudsbeurt die mijn S, vlak voor afloop van de garantie, heeft gekregen.
Ik hoefde er dus niet extra voor te komen en zie 't dan ook niet als een storing.
Per saldo rij ik nu precies 6 jaar in een Model S en heb, op de ene onderhoudsbeurt na, geen cent hoeven uitgeven aan reparaties.
Aah ok. Ik dacht dat je er wel voor moest terugkomen, maar goed. Maakt verder niet uit.
Tesla roept mij in april vorig jaar via een email op om de bouten in mijn stuurbekrachtiging te laten vervangen. Vooraf telefonisch gevraagd of dat gelijk met de beurt kan. 'Natuurlijk meneer, doen we'.
Nou... vergeet het maar, ik rij nog steeds met corroderende bouten in mijn stuurbekrachtiging rond'.
Ook noodzakelijke onderdelen voor een 40.000 beurt, waaronder ruitenwisserbladen, zijn al maanden niet op voorraad. Dan zou, in mijn beleving, zo'n beurt helemaal niet door mogen gaan. Helemaal droevig is 't als die beurt wel doorgaat de ruitenwisserbladen niet gemonteerd zijn en dat niemand je dat vertelt.