Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ontgoocheld door veringen Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
2 maanden later was ik toch ontgoocheld en kwam de frustratie terug, Tesla verkocht met veel verlies maar ik had er geen plezier meer aan

Er zouden wel luchtveringen in Model 3 komen volgend jaar. Maar maakt niet uit, ik koop nooit geen Tesla meer. Met een CEO die zomaar zijn prijzen verlaagt ben ik alle vertrouwen kwijt in het merk.

Een bod van 35k en 37k was het resultaat. Niemand wou meer geven. En terecht.

Bmw ix3 gekocht, qua rijcomfort zit je daar in de hoogste categorie natuurlijk 👌
 
2 maanden later was ik toch ontgoocheld en kwam de frustratie terug, Tesla verkocht met veel verlies maar ik had er geen plezier meer aan

Er zouden wel luchtveringen in Model 3 komen volgend jaar. Maar maakt niet uit, ik koop nooit geen Tesla meer. Met een CEO die zomaar zijn prijzen verlaagt ben ik alle vertrouwen kwijt in het merk.

Een bod van 35k en 37k was het resultaat. Niemand wou meer geven. En terecht.

Bmw ix3 gekocht, qua rijcomfort zit je daar in de hoogste categorie natuurlijk 👌
facepalm-picard.gif
 
...Maar maakt niet uit, ik koop nooit geen Tesla meer. Met een CEO die zomaar zijn prijzen verlaagt ben ik alle vertrouwen kwijt in het merk.

Dat die CEO dan morgen maar niet op het idee komt om BMW op te kopen. Hij durft soms al eens een paar Miljarden overboord gooien omdat hij weer een driftbui heeft...

Bmw ix3 gekocht, qua rijcomfort zit je daar in de hoogste categorie natuurlijk 👌

Kom je binnen enkele weken je frustraties hier delen?
 
2 maanden later was ik toch ontgoocheld en kwam de frustratie terug, Tesla verkocht met veel verlies maar ik had er geen plezier meer aan

Er zouden wel luchtveringen in Model 3 komen volgend jaar. Maar maakt niet uit, ik koop nooit geen Tesla meer. Met een CEO die zomaar zijn prijzen verlaagt ben ik alle vertrouwen kwijt in het merk.

Een bod van 35k en 37k was het resultaat. Niemand wou meer geven. En terecht.

Bmw ix3 gekocht, qua rijcomfort zit je daar in de hoogste categorie natuurlijk 👌
Wat zou je ervan vinden als je energiecontract in prijs stijgt zoals vorig jaar en vervolgens niet meer zakt…. Prijzen constant hoog houden is niet meer van deze tijd. Prijzen verlagen heeft te maken met een eerlijke prijs voor de consument. Als je net enkele weken ervoor meer hebt betaald is het jammer, maar voor wie minder betaald is het wel prettig.

Overigen schrijf je dat je “nooit geen” Tesla meer koopt… volgens mij koop je dan juist wel een Tesla;)
 
2 maanden later was ik toch ontgoocheld en kwam de frustratie terug, Tesla verkocht met veel verlies maar ik had er geen plezier meer aan

Er zouden wel luchtveringen in Model 3 komen volgend jaar. Maar maakt niet uit, ik koop nooit geen Tesla meer. Met een CEO die zomaar zijn prijzen verlaagt ben ik alle vertrouwen kwijt in het merk.

Een bod van 35k en 37k was het resultaat. Niemand wou meer geven. En terecht.

Bmw ix3 gekocht, qua rijcomfort zit je daar in de hoogste categorie natuurlijk 👌
Was de nieuw geplaatste vering niet goed meer?
 
Bmw ix3 gekocht, qua rijcomfort zit je daar in de hoogste categorie natuurlijk 👌
Heeft mijn schoonzus ook. Dat is een waggeldoos (de auto niet mijn schoonzus) die bedoelt is om mensen weer snel terug een ICE in te krijgen.
Dat is ook precies wat ze doet als ze op vakanties gaat. Geen range, geen laadsnelheid en een drama qua bochtengedrag.

Maar als jij er blij van wordt als je een SUV koopt voor minimaal 1,5-2x de prijs van een MY en je krijgt slechts 2/3 van de capaciteiten dan moet je dat natuurlijk vooral doen.

Maar naar objectief meetbare argumenten slaat het alleen nergens op.
Dat heeft niets te maken met
Bende groupies
maar met realiteitszin. ;)

Dat jij een ix3 goed vindt rijden betekend gewoon dat je geen auto wenst met een fatsoenlijke wegligging en roleigenschappen.
Dan heb je gewoon totaal de verkeerde auto gekocht als je een Model3 koopt daarvan is het weggedrag immers veel meer te vergelijken met dat van een BMW M3. Dat zal je vast ook een draak van een auto vinden als je een ix3 fijn vindt.
 
Last edited:
Was de nieuw geplaatste vering niet goed meer?
Zal vast uiteindelijk niet (meer) aan de vering liggen. Het transparante prijs model is het probleem en daarna zoeken maar mogelijkheden om er vanaf te komen. Hoop dat ie bij BMW blij is dat hij veel meer betaald heeft dan zijn buurman bij een andere verkoper en dat hij nu wel tevreden is over zijn mooie “tesla to bmw returners” korting.

“Ignorance is bliss” was het toch.
 
Wat zou je ervan vinden als je energiecontract in prijs stijgt zoals vorig jaar en vervolgens niet meer zakt…. Prijzen constant hoog houden is niet meer van deze tijd. Prijzen verlagen heeft te maken met een eerlijke prijs voor de consument. Als je net enkele weken ervoor meer hebt betaald is het jammer, maar voor wie minder betaald is het wel prettig.

Overigen schrijf je dat je “nooit geen” Tesla meer koopt… volgens mij koop je dan juist wel een Tesla;)
Hij zal ook wel stampvoetend door de winkelstraat lopen tijdens de solden. ;)