jpvdheijn
Active Member
De remtest kan niet direct vergeleken worden. De versie van de polestar die ze hebben meegekregen is in de basis 1200 euro duurder dan een M3P. Appels met peren vergelijken dus.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Polestar 2 kan iedere keer goed remmen en is daarmee wel betrouwbaarder in het remgedrag. Of er verschil is tussen de M3 LR en de M3 performance qua remmen weet ik niet.
Dan is het review nogal gekleurd.M3P heeft gewoon Brembo's en die zijn een pak beter dan de M3 LR remmen.
ik snap niet goed waarom al die reviews de polestar naar voren schuiven als dé tesla killer.
model 3 is onder de streep gewoon ruimer en praktischer. en dan is er nog het supercharger netwerk.
polestar is een opgehoogde C segmenter, model 3 een D segmenter
model 3 is 5 cm breder, dat merk je als je met drie op de achterbank zit, en ook voorin zit je gewoon ruimer.
Ja, met blunders alsMooie review van de Polestar 2 door Tweakers (of we nog niet genoeg reviews hebben gezien ):
Op pad met de Polestar 2 - Eerste elektrische auto van Geely-Volvo
. Dit soort fouten is tweakers onwaardig.Snelladen gaat met een vermogen van maximaal 150kW via wisselstroom.
Scherp, die was mij niet opgevallen.Ja, met blunders als . Dit soort fouten is tweakers onwaardig.
Ja, met blunders als . Dit soort fouten is tweakers onwaardig.
Ik denk dat je vooral voor jezelf spreekt, en niet moet denken in de plaats van iemand anders te kunnen spreken.Je vergeet dat je in Nederland en België met zo'n auto amper aan de snellader hoeft te hangen. Bereik genoeg om thuis te laden. Snelladen is zoooo overrated.
In bijna een jaar welgeteld tweemaal aan een supercharger geladen, de rest altijd thuis. Zet die fanboy modus even uit en geef nou gewoon toe dat dit een evenwaardige opponent van de model 3 is. Beiden hebben hun plus en minpunten.
Maar is dit nu net niet wat den Elon wou, andere automerken aanzetten om ev's te bouwen