You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het verschilt niet eens echt met het afwerk niveau van de S zo op het eerste gezicht. Deurpanelen zien er wel wat beter uit maar algemene beeld geeft in ieder geval niet het beeld van een veel betere afwerking. Uiteindelijk kun je het pas beoordelen door het zelf te voelen. De laadpoorten zijn wel grappig. Het lijkt alleen of ccs klepje open kan blijven staan en bij het sluiten van de laadklep er tussen kan komen.Voor zo’n dure auto lijkt het alsof ze vergeten zijn de middenconsole goed te ontwerpen. Ik ben 175cm lang en dat ziet er erg krapjes uit, laat staan voor mensen die langer zijn. Achterin kunnen dus ook geen volwassenen mee. En de hendel om te “schakelen” ziet er echt heel klein en onpraktisch uit moet ik ook heel eerlijk zeggen.
Laadporten zien er leuk uit, maar vraag mij af in de praktijk met regen etc hoe het zal werken, aangezien het binnenin gaat lekken. @Red P ben je wel genezen na het bekijken van het interieur?
Comentaren algemeen: "ja maar is modified." Eh waarschijnlijk gewoon dikke productieversie van S over een jaar hoop ik. Dan overweeg ik wel om nog eens S te nemen. Oh november 2020 in productie tweet Elon.
Mammie wil nog steeds de roadsterComentaren algemeen: "ja maar is modified." Eh waarschijnlijk gewoon dikke productieversie van S over een jaar hoop ik. Dan overweeg ik wel om nog eens S te nemen. Oh november 2020 in productie tweet Elon.
De geteste Taycan had geen achterbank, maar wel een rolkooi... En getest bij warm weer, wat de luchtweerstand doet afnemen.Comentaren algemeen: "ja maar is modified." Eh waarschijnlijk gewoon dikke productieversie van S over een jaar hoop ik. Dan overweeg ik wel om nog eens S te nemen. Oh november 2020 in productie tweet Elon.
Het ziet er mooi uit, maar veeg telkens maar eens je vinger over het wintervuil van je koetswerk om je laadklep open te krijgen... Dan vind ik de Tesla oplossing door gewoon met je kneukels tegen het deurtje te duwen veel praktischer.Het openen en sluiten van de laadpoorten hebben ze wel heel fraai gedaan.
Dat was een troll die dat schreef over de kortere BTG track, anders was dat Auto Motor und sport ook wel opgevallen.Ik vond volgende opmerking wel interessant:
"this Tesla time is on the shorter BTG track. For a full lap add +20 seconds more."
Buiten dat Tesla het niveau weer een latje hoger tilt met hun nieuw prototype, weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Ik wacht nog effe op het officiele rondje maar twijfel er niet aan dat de nieuwe S sneller rond zal gaan.
Eerlijk is eerlijk, Porsche heeft op 4 jaar wel serieus wat ingehaald. Ik vrees dat de Raven het niet zou halen.Maar Tesla blijft op gebied van Range heer en meester en met de nieuwe plaid drive train ook weer een stap voorruit. Weten echter niets van de specs voorlopig.
dat geld toch voor porsche ook? Nu zien die remmen van porsche er wel echt beter uitToch blijft de vraag: wat als er 2 of 3 rondes gereden moeten worden. Dan pas kun je echt zien wat de impact op de remmen en het battery pack is.
Dat klopt helemaal. Het 1 rondje scheuren is relatief eenvoudig. 3 veel minder en representatiever. In hoeverre dat allemaal relevant is, is natuurlijk de vraag.
Het is toch wel vermakelijk om te lezen hoe in eerste instantie één rondje de meetlat is en na het resultaat het plotseling pas interessant is als het om meerdere rondjes gaat.
Ik vond volgende opmerking wel interessant:
"this Tesla time is on the shorter BTG track. For a full lap add +20 seconds more."
Buiten dat Tesla het niveau weer een latje hoger tilt met hun nieuw prototype, weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Ik wacht nog effe op het officiele rondje maar twijfel er niet aan dat de nieuwe S sneller rond zal gaan.
Eerlijk is eerlijk, Porsche heeft op 4 jaar wel serieus wat ingehaald. Ik vrees dat de Raven het niet zou halen.Maar Tesla blijft op gebied van Range heer en meester en met de nieuwe plaid drive train ook weer een stap voorruit. Weten echter niets van de specs voorlopig.
Toch blijft de vraag: wat als er 2 of 3 rondes gereden moeten worden. Dan pas kun je echt zien wat de impact op de remmen en het battery pack is.
Het is toch wel vermakelijk om te lezen hoe in eerste instantie één rondje de meetlat is en na het resultaat het plotseling pas interessant is als het om meerdere rondjes gaat.
20,8 km. Dat is ruwweg 4 ronden op een normaal F1 circuit, of nog meer op een kortere baan.
En? Je weet dat het nog steeds een stuk makkelijker is om je setup te optimaliseren voor 1 ronde dan voor 3?