Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Projectvoorstel: improve trunk lighting

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kreeg ze gisteren binnen en heb ze er net in 10 minuten ingezet, met 1 rechterhand!
Wat een geweldig forum is dit!

Ben even de draad kwijt...
Kan iemand nog even linken waar de betreffende lampjes te bestellen zijn?
Zijn deze echt 'plug-and-play', ook als je geen licht-pakket hebt?
Heeft iemand al gecheckt wanneer de lampjes uitgaan (na sluiten kofferbak, samen met dome lights, helemaal niet)?
 
Ben even de draad kwijt...
Kan iemand nog even linken waar de betreffende lampjes te bestellen zijn?
Zijn deze echt 'plug-and-play', ook als je geen licht-pakket hebt?
Heeft iemand al gecheckt wanneer de lampjes uitgaan (na sluiten kofferbak, samen met dome lights, helemaal niet)?

Het zijn deze 2 White 18 LED 3528 SMD Courtesy Door Lights Lamps Bulbs for Benz W204 W216 W217 | eBay
Ze zijn echt plug-and-play, draadje met stekker zit in je auto, plug je er zo in. Er zijn al voorgeperforeerde plekjes, maar die moet je dus met een mesje iets groter maken.

Aan de rechterzijde had ik ook nog een zwart stekkertje gevonden, maar die moet je dus niet hebben. Of ze uitgaan heb ik niet bekeken, zal ik zo nog even doen.
 
Het zijn deze 2 White 18 LED 3528 SMD Courtesy Door Lights Lamps Bulbs for Benz W204 W216 W217 | eBay
Ze zijn echt plug-and-play, draadje met stekker zit in je auto, plug je er zo in. Er zijn al voorgeperforeerde plekjes, maar die moet je dus met een mesje iets groter maken.

Aan de rechterzijde had ik ook nog een zwart stekkertje gevonden, maar die moet je dus niet hebben. Of ze uitgaan heb ik niet bekeken, zal ik zo nog even doen.

Ik ben even in de koffer gedoken, na verblind te zijn door die schijnwerpers heb ik de klep gesloten waarna de lampjes direct uitgingen

Inderdaad, zojuist ook gecheckt!

Dank allemaal. Dan ga ik de lampjes zo ook bestellen. :)
 
lampjes zijn binnen gekomen! Dit is bijna plug en play.
Wat een openbaring! en dit voor 10 minuutjes werk en 15€ kosten:biggrin:
ze gaan perfect uit als de klep dicht is.
Ik kan gewoon niet snappen dat ze dit niet standaard in zo'n auto steken.

En nu maar wachten tot LastSigNL zijn try-out set met verschillende potentiele Frunk-lampjes binnen heeft, wellicht kunnen we daar dan ook nog een verbeterslag maken?
 
Ik heb de eerder genoemde Autostyle lampjes inmiddels gewoon bij de groothandel gekocht (exhorbitant duur: € 25,00 incl. BTW per set :wink: ).
Inmiddels zie ik ze trouwens niet meer in de Autostyle webshop, wel vergelijkbare types.

Zijn niet 100% plug-and-play, maar met een beetje creatief stekkeren komt het zeker goed. Geven zoveel licht dat het pijn aan je ogen doet.
En zijn nog polariteitsonafhankelijk ook. Zal nog een paar foto'tjes plaatsen als ik ze installeer.
 
En nu maar wachten tot LastSigNL zijn try-out set met verschillende potentiele Frunk-lampjes binnen heeft, wellicht kunnen we daar dan ook nog een verbeterslag maken?

Pakje is binnen. Nu ikzelf nog...
Zit weer in Milpitas (next door to Tesla Factory). Zal wel na het weekend worden voor ik bij het pakje kan (ligt op kantoor).
Komt wel goed uit, want voorlopig mis ik mijn MS ook nog. Die staat in Tilburg.