Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma - beloning kiezen voor 28 februari 2019

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist zie ik dat Tesla de voorwaarden van het referralprogramma heeft aangepast (Referral Programma). In plaats van voor 1 april moet je nu al voor 28 februari je beloningen kiezen.

Nu heb ik 14 referrals in mijn account staan, allemaal voor Model 3's.
Eentje daarvan is geleverd (maar die beloning kan ik via de app nog niet claimen).
De andere worden wellicht deels deze maand, maar mogelijk ook pas in maart, april of later geleverd.

Weet iemand hoe Tesla er dan mee om gaat?
Ik wil de beloningen wel claimen, maar volgens mij kan ik dat helemaal nog niet.
 
  • Informative
Reactions: AustinP
Dit lijkt me sterk. Je kunt een referralprijs volgens mij pas claimen nadat de auto is geleverd. Een flink aantal Model 3-leveringen zal na 28 februari plaatsvinden. Het is dus onmogelijk om voor die tijd hiervoor de prijs te claimen. Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
 
Dit lijkt me sterk. Je kunt een referralprijs volgens mij pas claimen nadat de auto is geleverd. Een flink aantal Model 3-leveringen zal na 28 februari plaatsvinden. Het is dus onmogelijk om voor die tijd hiervoor de prijs te claimen. Of ben ik verkeerd geïnformeerd?

Sja, het staat er echt, op de site van Tesla zelf. Maar wellicht wordt de soep niet zo heet gegeten. Ik ga het navragen.
 
Ik kan overigens selecteren wat ik wil maar kom niet echt verder. Ook maar even mailen...en bij uitblijven reactie bellen.

DAD9FB35-C755-4193-A53C-5D4BD08607C4.png
 
Tja....die reageren snel en accuraat.......o_O
Doorgaands heb ik toch binnen de 24u antwoord gehad op elke mail. En ik heb de laatste maanden zeer vaak met hen gemaild voor verschillende zaken (referral krediet en lader).
Ik denk dat ze de laatste maanden hier een tandje bij hebben gestoken. Nog lang geen feilloze organisatie, maar wel verbeterd sinds het begin.
 
Ik denk dat ze de laatste maanden hier een tandje bij hebben gestoken.
Op alle niveau's lijkt het... Een half jaar geleden vond ik +5 minuten in de wacht niet abnormaal, maar in november en december had ik onmiddellijk iemand aan de lijn, en nu met de leveringen van de Model 3 bellen ze me en als ik niet bereikbaar ben dan nemen ze direct op. Ik bedoel maar: ik ben slechter bereikbaar dan Tesla momenteel :).
 
  • Like
Reactions: xveys
Ik had dezelfde vraag, met de bedoeling om referralprogramme te mailen. Had Tesla Ams aan de lijn, die gaven aan dat je de app goed in de gaten moet houden. "Op een gegeven moment worden de referrals vrijgegeven, ook zonder dat de auto's geleverd zijn". Dit zou dus suggereren dat de noodzaak dat de auto geleverd moet zijn komt te vervallen.

Het lijkt erop dat Tesla er alles aan doet om nog in Q1 alles afgerond/uitgeleverd te hebben mbt referrals en in Q2 met een 'schone' lei te beginnen.